Gå til innhold

Vi har (nesten helt sikkert) fått barnehageplass!!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Ringte til styreren i barnehagen vi har på førsteplass, og hun sa at dersom alle de andre som har søkt får sin førsteplass (lite sannsynelig da!) får vi plass i den barnehagen! (øyner et mikroskopisk håp!) Men uansett vil vi få plass i barnehagen vi har på andreplass, for den skal ta inn 100 barn under 3 år (åpner i august)

 

Så da får vi allefall plass fra høsten...Selvsagt gråt jeg litt pga det...Vil jo ikke ha gutten vår i barnehage så tidelig!

 

 

hmmm...lurer på om den mensen kommer snart jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempeflott, kanskje eg skal ringe barnehagen eg og då. Trudde kanskje det var litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tidelig, de vet mer etter den 15. her i Bergen. Men virket som listene til hver og enkelt barnehage var klar...Så blir det jo en del frem og tilbake på listen når noen ikke får førstevalget sitt og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og søkt barnhageplass i Bergen, skal ta ein tlf etter helga. Kvir meg litt, er redd for svaret!! Men ordner det seg ikkje alltid for snille jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååååååå, nå gruer jeg jeg meg til å få vite om barnehageplass.. Uff, for det første vil jeg jo egentlig ikke ha tulla i barnehage så tidlig.. MEN sånn er det jo viss en skal ha flere barn må en jo jobbe sånn at det kommer penger da også.. Og for det andre oppdaga vi at vi hadde blingset når vi søkte; vi hadde tatt en barnehage vi trodde lå ganske nærme, men så viste det seg at den ligger laang unna. Den hadde samme navn som området rundt her.. Uff uff, men vi har den ikke på førsteplass da, så får håpe at vi får den på førsteplass som ligger fem min gange fra leiliegheten vår!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...