MammaDilla Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 For det første.. Drikker dere brus når dere ammer? Jeg ble rådet til å ikke gjøre det. Er det pga kulsyren? Har så lyst på farris!! Så spm to.Pjokken min har fått en ide om at han skal sutte på fing samtidig som han dier. Er det flere som opplever dette eller er det bare han som er rar? Blir jo litt upraktisk da...
månefuglen og lille thea Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Har også hørt at man ikke skal drikke brus. Tror de kan bli dårlig i magen. men ikke alle reagerer på det, så prøv deg fram!! Jeg drikker masse brus, og snuppa merker ingenting!! Snuppa haddde dette med fingrene en stund, mest i begynnelsen, når hun skal ta tak. du må bare prøve å holde armene, til han får tak. Hun her har nå begynt å prate mens hun spiser. Det er ganske upraktisk!!!!=)
Bambino&brødrene Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Prøv deg frem meg farrisen, jeg tar meg et glass brus iblandt og bibben her aldri reagert på kullsyren. Farris er kjempesundt nå som du ammer. Og ja, min lille skal også spise på fingen mens han får pupp, gjerne smake på foten også om han får tak i den. Hvis du er redd han skal få luftsmerter så bør du ta fingen bort, det blir til at de sluker mer luft med fingen i munnen samtidig. Nå i det siste har han begynt å "tvinne" brystvorten mellom fingrene og knipe og klore litt på samme sted. Tror ikke han helt forstår st det er vondt selv om jeg hyler til hver gang. Men han skjønner at puppen er en del av mammas kropp nå da, så det kommer seg... Han er 8 mnd.
Lumsk Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jeg drikker brus ja. Lille rosin reagerer ikke på det, men noen barn får mageknip. Bare prøv deg litt frem, sjansen er stor for at det går bra. Og ja, min drev også og stappet fingre inn i munnen mens han spiste en stund. Ikke bare fingre forresten, men også bodyen, jakka jeg har på, håndduk om det er i nærheten, kort sagt det meste. Nå har han sluttet, men det er bare fordi at tærne er så interessante at han må dytte dem så næte øynene som mulig for nærstudium mens han spiser. Gøy med småbarn:)
MammaDilla Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 Hehe.. Godt å høre det er flere. De er jo så sjarmerende. Synes det er litt artig når han gjør det, men det er upraktisk og dumt når han svelger så mye luft.. Jeg prøver med litt farris.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå