nica1 Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hei. Har hørt at en ikke skal bruke skumgummi madrass, stemmer dette? Hvilken madrass er den beste?
Cipra har 2 jenter Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Har bare hørt at man ikke skal bruke brukt madrass. Ellers er det vel helst sånn madrass med trekk på, men vet ikke om skumgummi ikke er anbefalt?! Spør på babybutikk der du kjøper madrass, de vet nok Lykke til.
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Har akkurat kjøpt madrass på Ikea. Der hadde de 3 varianter. Den dyreste hadde springfjærer, men disse kunne man kjenne særdeles godt igjennom trekket. Selv om babyen ikke veier mange kiloene, fikk jeg vel følelsen av at babyen etter hvert ville fått springfjærmønster på ryggen om den skulle ligget der. Så det ble alternativ 2, en Sultan Sussa til 255,- Med en Sultan Slumra overmadrass til 129,- syntes jeg dettte virket som et bra alternativ. Men 2-3 madrassbeskyttelser til 49,- tror jeg vi er i mål for øyeblikket. .-)
nica1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 Tusen takk for svaret! Ikke gale i prisen så det er jo veldig greit:)
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 har kjøpt akkurat den samme som deg hhehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå