Maud Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Her er jeg altsaa, selv om jeg var sikker paa at jeg ikke skulle naerme meg en PC. Maa bare fortelle at livet i Thailand er vidunderlig. Til Babyonboard - vi er i Khao Lak. Det er altsaa bare oss to voksne og vi nyter livet og hverandre. Blir jo litt groggy av tidsforskjellen, men naar man bare sloever i sola og tar det med ro, trenger man ikke saa mye krefter heller. Dette er andre dagen vi er her og vi har faatt to timeslange massasjer paa stranda. Det er temmelig varmt, men hvem klager over det?! Maten er like deilig som sist vi var i Thailand, men kanskje ikke noe for Snulder ;-) Vi bor paa et veldig rolig sted, der romantikken kan blomstre og energilagrene fylles. I morgen blir det tur til skredder, dagen etter har vi bestilt tre timers spabehandling for to. Kan trygt si at kjaerligheten har gode kaar... Det foeles feil aa ha det saa godt naar attpaaklatt m go'gutt har en saa vanskelig dag, men jeg tenker paa dem. Mange klemmer til dere andre, en ekstra til de flotte jentene jeg moette paa loerdag.
Reveenka Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Det høres som om dere har det kjempedeilig! Kos dere, og hygg dere alt dere greier så batteriene blir fulladet og vel så det! Må igrunnen innrømme at det hadde vært deilig med noen sløve dager i solen på ei strand akkurat nå! c",)
Karomamma Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Sååååå herlig!! Tenker du angrer litt på at dere ikke tok to uker? Er kjempemisunnelig - jeg vil også på kjærestetur Det er mye å være trist og bekymret for, så det er om å gjøre å kose seg hver dag og der man er
Superlis Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 er som karomam.sier: mye trist og leit..men kos deg og nyt dagene,ingen vet hva morgendagen bringer...så vi må bare nyte det vi har og ta vare på hverandre. Så kos deg du og nyt kjærligheten!!! Fortsatt god tur:))
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Nyt hvert sekund!!!!!!!!! det høres deilig ut!!! takk for sist foresten! klem fra
Trollmora Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Det ligger ikke i min natur å være misunnelig, men... Kos dere masse, vær kjærseter og lad batteriene helt opp! Heldiggrisen )
♥Snulder Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Høres kjempedeilig ut!!! Jeg vil ha alt det der jeg og ....unntatt maten...hehe!!!!! Førovrig så blir det vel en aldri så liten tur på meg og Snuldermannen utpå her.... Maldivene eller Mauritsius eller noe annet deilig!!! Bare vi får barnevakt................................
phantomet Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Å det høres herlig ut! Dere får kose dere maksimalt! Lade batteriene, fortsette å nyte hverandre og pleie kropp og sjel. Det er dere vel unt å gjenoppdage den deilige nære kjærligheten Gleder meg til å treffe deg igjen. Da på Holmsbu...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Jeg sier som resten her, kos deg det du kan...... Kan ikke tenke på at andre har det vondt...... Da må du jo sitte å tenke på det hele tiden. Nei kos deg i vei, uten dårlig samvittighet. Jeg er bare bittebittebittelittegranne misunnelig.....
Ronja65 Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Ja. Er det ikke flott i Thailand:-))... Kos dere videre og nyt dagene... Varme og sol gjør underverker på kropp, sjel og kærlighet:-))
Gummelillan Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Oj, det hørtes da ikke deilig ut... ;-) NYYYYYYT det dere i fulle drag og ikke bry dere om at vi sitter her kjempemisunnelige hele gjengen!
Tiggywinkle Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Ååå det høres deilig ut. Jeg kjenner at kroppen min vil bli tint skikkelig i god solvarme. Så godt å bli gjennomvarm, brun og myk og blid.... Kos dere masse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå