Mammaaaaaa Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Alt såg perfekt ut med småen, og det blir en liten GUTT!!!=D Vi som bare har funnet en haug med jentenavn men ikke et eneste guttenavn........ Noen tips?
*RutIetutt* Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Grattis med prinsen i magen:o)))) Vi hadde bestemt oss for å kalle babyen i magen Lucas om det ble gutt...men venter jente...og klarer ikke å bli enige...har du noen gode tips til meg også kanskje? ;o) Ellers liker jeg jo godt Tobias (gutten min heter det), Theodor, Matheo, Julian og Ludvig. Hva heter gutten din da?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer så masse:) Slik hadde vi det og... Jentenavnet klart allerede, og VIPS! En liten gutt i magen!!! Men her blir det ihvertfall en liten Even Nikolay
Mammaaaaaa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 Takk;) Gutten min heter Mathias. Så Lucas hadde jo passt! Jentenavn vi hadde tenkt på var Sofia, Nathalie, Thea. Har likt de navna siden jeg var liten;). Har jo egentlig masse guttenavn, men typen min er alltid uenig når jeg sier noe. Mannfolk!
*RutIetutt* Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Elsker Sofia...men det har et vennepar av oss brukt - og Thea heter datteren til en veldig nær venninne av meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå