Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 og hvis de da passer ungen hva gjør dere da?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Nesten aldri. Har alt for travle besteforeldere (farmor og farfar).
Lille søtnos Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Har ikke prøvd det enda, men besteforeldrene har et eget lekerom og reiseseng til barnebarna, så det skal ikke stå på dem : )
MammaDilla Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Svigermor er ufør, så hun har hatt han en gang mens jeg var til tannlege og kiropraktor. Men mine foreldre er i full jobb og har fritiden fyllt opp med alt mulig. Men nå er han jo bare 5 uker gammel så jeg har ikke hatt helt det store behovet for barnevakt. Og skulle det oppstå så vet jeg at svigermor tar han når som helst
Chiquita Bananas Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 to ganger i uka og da er det pga. av meg som tar initativ. Hadde det vært opp til dem så ville dem sett ham hver dag og dem bor 10 min fra oss, men jeg gidder ikke kjøre frem og tilbake hver dag. Vi koser oss, meg og sambo og spiser eller gjør ting som blir lettere enn junior som vil ha oppmerksomhet.
ScaryMama Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Mine foreldre skulle vel gjerne passet Nikolai hver dag, men det blir vel til 1 til 2 ganger i uken. Mamma er heldigvis hjemme de gangene som jeg skal på skolen, så hun passer han da. Ellers så passer de han hvis jeg skal til frisøren, ta sol eller andre ærender. Hvis vi skal på kino eller ut og spise så pleier vi å la svigers passe slik at de også får litt tid med han. I morgen skal vi i bryllup og da er det mamma som skal passe han.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Har ikke blitt så ofte. Han er 10 mnd. og har vel hatt barnevakt 4 ganger, det er med overnatting + at svigers har vært hos oss og passet han mens sambo og jeg var hos tannlegen 1 gang.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 De bor 200 meter unna og har aldri vært barnevakt. Hehe.
så var vi 4 Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 mamma pleier å passe han innimella, men ikke så fryktelig ofte. Pleier heller å be henne med på shopping og sånn så kan hun passe Martin mens jeg prøver klær.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 håper at dere som har besteforeldrene i nærheten vet hvor heldige dere er. Vi har som sagt ingen her....... litt deppa i dag jeg.....
mai mammaen til to Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 gu er det vanlig at man har pass til barna flere ganger i uken?her bor foreldrene mine 5 min unna med bil.. og de ser henne minst engang i uken... men er IKKE ofte de har passet henne... de har hatt henne en gang på overnatting..da skulle vi i 50 årsdag.. farfar har fått passet engang mens jeg skulle på jobb intervju.. men farmor har enda ikke passet...og får jeg det som jeg vil så blir det leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til det skjer..
Karoline's*mamma Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Besteforeldra passa storesøster ganske mykje. Hannah på snart 7 mnd, har litt passa litt av mormor nokre gangar og farfar har tatt ho med på trilletur. Veit vi er kjempe heldige med å ha bestefreldre så nær. Ein av grunnane til at vi flytta frå storbyen og til bygda..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Me har alle besteforeldrene i gåavstand. Men di har an ikkje så veldi mye, eg lige ikkje å spør åm jellp uten at eg sga någe lixåm. Men jer d vel kanskje mar ittekvart;) Men han har låge vekke, hos mommor 4 ganger.. Di andre gangene så har di an me på tur i vågnå, elle så har di an inne å kose me an:) Eg har åg ei syster på snart 18 så syns d e kjempekjekt å passa=)
Snupidupi Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 Svigersan bor på annersia av veien og mine foreldra 25 min unna... men vi har ikke brukt mye barnevakt... Eldste har vi hatt barnevakt over natta tre ganga tel og ho e to og et halvt... har ellers bærre hatt ei og anna kveldsstund med eldste... ellers en time eller to vesst æ sku handel en del... sånn at ongan slepp å drasses med Har liksom ikke heilt råd å slepp dem i fra mæ ;o) Å det har ingenteng med at æ ikke trur at bæsteføreldran kan ta sæ av dem Hønemor
leila28 Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er utrolig glad for at dattera mi har så flotte besteforeldre både fra min og pappa sin side! De har vært den største støttehjelpen vår, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg ville klart meg uten deres hjelp. Besteforeldre kan være en kjemperessurs!
mammaentiltrulte Skrevet 10. mars 2007 #16 Skrevet 10. mars 2007 mammaen min ahr passet henne to ganger og gitt henne flaske. en gangnår vi flyttet inn i nytt hus og i går når vi var ute å spiste. eller en time innimellom mens jeg har vært hos legen eller gjort et viktig ærende mens hun sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå