m den lille Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har tidlige symptomer på bekkenløsning, og lurer på om jeg skal prøve akkupunktur. Har prøvd det før og vært veldig fornøyd (for andre smerter da). Er det noen som har noen gode akkupunktører å anbefale i Oslo? Eller noen andre behandlingsformer som "funker"? Men kan ikke være så dyrt, da jeg er student... Fått anbefalt healer - noen som har gode erfaringer med det?
Nanna1976 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Huff, hadde holdt meg unna healer...det finnes sikkert de som e flinke men langt fler useriøse. Nei, gå til en akupunktør, de vet hva de driver med og stiller ikke en allverdens rare diagnoser i tilknytning til din lidelse. Han jeg har gått til holder desverre ikke på lenger, men kan du ikke slå opp på gule sider og ringe litt rundt? Ikke alle som er like dyre. Lykke til:)
pillis Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har gått til akupunktør i forhold til å få mer energi, kvalme og kommer at gå nærmere fødselen. Men når det gjelder symptomer på bekkenløsning hadde jeg anbefalt fysioterapeut. Jeg trodde jeg hadde bekkenløsning, men vist seg at jeg hadde "skjevheter i bekkenet som gjorde at jeg fikk smerter. Fysioterapeuten har gitt meg et par øvelser å jobbe med og det har hjulpet. Jeg har gått 3 ggr og skal ikke tilbake mer så lenge jeg ikke får mer vondt. Han nevnte for meg at det er mange som tror at de har bekkenløsning, men ikke har det og de finnes øvelser man kan gjøre for å stabilisere og forbedre bekkenet. Jeg går på torggata bad og jeg hadde ringt hit. Det er ikke så dyrt koster ca 180 kr og man trenger ikke rekvisisjon fra lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå