Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har ammetåka slått til for fullt, så jeg har rett og slett kokt pumpa i 20 minutter! Trenger en ny en fort som svint. Hvor kjøpes disse pumpene? Vil gjerne ha samme som den jeg hadde: Medela Mini Electric. (og vil gjerne unngå Babyshop, for de er så knalldyre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld men - hehe huff da. vet dessverre ikke hvor du får kjøpt sånn pumpe.

Skrevet

Huff, holdt på å gjøre akkuratt det samme med min dyrebare Medela pumpe i går. En del apotek selger jo pumpa, hva med å ringe ditt apotek og høre med dem?

Skrevet

Hei! Kjøpte me den pumpa her om dagen jeg. Kjøpte den hos en bandasjist. Betalte 800 kr.. Vet ikke om det var spesielt dyrt jeg..

Skrevet

Er det den enkle? Jeg har medela mini et eller annet, dobbel elektrisk pumpe. Kostet litt under tusenlappen på apoteket, koster vel 12-1300 hos babyshop.

Skrevet

Håpløst! Har ringt alle apotek og bandasjist i Oslo-området, og ingen har pumpa. Den må bestilles, og jeg trenger den jo i kveld!!! uff, dette var håpløst...

Skrevet

har du prøvd sånne babybutikker også da? kanskje dyrere, men hvis du må ha pumpa i kveld så...

Skrevet

Har prøvd babyshop, og de skal ha 1400kr for mini electric swing. Prøvde barnas hus, og de har den ikke. Hvilke andre butikker kan jeg prøve? Forslag?

Skrevet

Hmm...det var ikke lett å komme på noe, men det fins jo noe som heter

babybest, eller kanskje fru lyng selger andre ting enn klær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...