Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Er i uke 19 og sliter med hodepine for tiden. Våknet i natt klokka 2 med sinnsykt vondt i hodet og nesten like vondt når jeg sto opp i dag. Blir så lei altså! Har både skole, jobb og en ettåring og ta meg av så det er i grunn vanskelig å fokusere på så mange ting på en gang når man i tillegg ikke føler seg i topp form. Men det er vel ikke god nok grunn til å sykmelde seg...? Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Ja, jeg har vært sykemeld denne uka grunnet hodepine, har ikke blitt bedre og kvier meg for å ringe legen og spørre om en uke til. Synes liksom det er litt for dumt, men jeg fungerer jo ikke optimalt da så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det blir vel å bite tennene samen og dra på jobb til mandag.
m den lille Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har ikke mye hodepine, så det er ikke noe problem for meg. Men det er rimelig normalt under svangerskapet (vet ikke hvorfor - noen andre som kan si?). Men dette høres ut som en ok grunn til å sykemelde seg. Når du er gravid må du jo høre på kroppen din - kanskje du kan ihvertfall jobbe litt mindre? (jobb, skole og barn er jo mye for enhver person, SPESIELT for en gravid.) Snakk ihvertfall med lege, de pleier være nokså rause med sykemeldinger for gravide. Jeg har aldri sykemeldt meg før jeg ble gravid, jeg, men nå venter jeg ikke lenge om jeg har vondt eller kjenner meg stressa/sliten/deprimert. Ps. Du drikker nok vann? 3-4 l? Og sover nok?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er 100% sykemeldt nå pga hodepine... Har det hver dag, og fungerer heller derfor ikke på jobb:O
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 hei Prinsesse Chicka & gromgutten har du vært det lenge? hvilken uke ble du sykemeldt?
Nanna1976 Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg hadde også sinnsyk hodepine for noenn uker siden. Varte i flere uker. Fant meg en kiropraktor som desverre ikke var tilstrekkelig flink så det hjalp ikke noe. Så fikk jeg imidlertid tips om en som er kjempe flink og etter to behandlinger !!!! slapp smertene og har ikke kommet tilbake siden. En ting å sykemelde seg fordi det blir for mye, man er tross alt rimelig sliten som gravid, men hodepine kan man faktisk behandle. Uansett unødvendig å gå og ha vondt:)
Tonje, M&A Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Har hatt hodepine i 2 uker og begynner å bli lei.. Men nå har jeg bestilt time hos kiropraktor, pleier å hjelpe. Men jeg husker fra forige svangerskap mye hodepine. Det hadde med synet mitt å gjøre. Synet forandret seg mye frem og tilbake og det var vanskelig med linser og briller. Noen ganger var de for sterke, noen ganger for svake. Var til å bli sprø av, men det gikk over etterhvert heldihvis.
LoveInMyTummy Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Jeg sliter også veldig med vondt i hodet. Det kan vare i flere døgn. Ofte så våker jeg med hodevondt. Jeg var hos legen på onsdag, men fikk beskjed om å prøve jobbe til neste uke, og så få 20% sykemelding...
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har også jevnlig vondt i hodet, og da skikkelig intenst så jeg ikke klarer å gjøre noen ting. Har faktisk aldri hatt så intens hodepine før, og er veldig interessert hvis det er noe som hjelper. Hva gjør kiropraktoren? Hvor mange behandlinger må man ha? Hjelper det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå