Gå til innhold

bekkensmerter - forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt problemer med rygg og bekken før, og har kjent noen av de samme plagene etter at jeg ble gravid. Det sitter særlig på høyre side, bak på hofta (midt på gluteus) og det virker som om det "går ned" til høyre fot (som om den er litt bedøvd. Dette kan jeg også kjenne i venstre fot). Jeg venter på time til fysioterapeut, og gjør endel øvelser jeg har fått før. Det kommer særlig etter aktivitet og gjør at det er så og si uutholdelig å ligge på rygg (ok i senga) og av og til vondt å sette vekt på høyre ben. Jeg har ikke vært veldig nervøs for dette, da alle tidligere tester viser at ingenting er galt med nerver, så jeg tenker muskulært. Men nå har jeg hatt noen slags smerter rundt skambenet og helt helt nede ved blæra - alt på høyre side. Det er varmt og ubehagelig og vondt. Kan det være en begynnelse på bekkenløsning selv om jeg ikke har smerter mot halebeinet? Er usikker hva som er "vanlige" smerter grunnet mykere bekken, eller vonde, "uriktige" bekkenløsningsmerter.

Sorry - litt langt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er soleklare bekkenløsnings-symptomer du forklarer! Kjipt å måtte innrømme ovenfor segselv at en skulle få bekkenløsning, jeg brukte selv et par uker på det... Håper du får god hjelp av fysio, selv vil jeg anbefale healer. Han har hjulpet meg veldig, og venninna mi ble friskmeldt etter å ha gått til han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...