Gå til innhold

Skal vi skravle litt? :)


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hva skal dere for noe i helgen da? Idag skulle jeg egentlig vært å besøkt ei venninne, men hun er hjemme med barn med vannkopper idag. Siden det er litt farlig for gravide, er jeg nok hjemme istedet. Har litt husarbeid som skulle vært gjort da.

 

Ellers skal jeg jobbe både i morgen og søndag. Ikke sånn kjempe lyst men.

 

Jeg er foreløpig i ganske god form. Merket en kvalmebølge, men den gikk over når jeg fikk spist litt. Er også uhyre sulten for tiden. Mest på kjøtt. Sjokolade har jeg mistet lyst på merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. i helgen skal samboeren, jeg og ett vennepar av oss på hytte tur. pakka ned skia så venter bare på at han skal komme hjem fra jobb ;) å jeg som ikke er noe god på og gå på ski engang.. jaja det får så være.

jeg fyser så på salte ting jeg. og varme kolje kaker på brødskiva. finnes det noe bedre. hehehe. heldigvis ikke kvalm. bare vondt i puppene, kan nesten ikke ta på de en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove og lese spansk. Eksamen på tirsdag og har ikke fått lest i det hele tatt.... Studerer på Universitetet, eller det vil si er hjemme, men SKULLE vært på UiO....... Hm. Så lese må jeg.... også leke masse med de søte barna mine. Og så må jeg finne en vidunderkur for å fjerne den forferdelige snorkingen til gubben!!!!!!! Blir smårar når jeg ikke får sove. Noen forslag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke lett det med snorking. har heldigvis ikke det problemet men.. søk på snorkeplaster på internett.. er så mange som sier at det er så virkningsfullt.. eller bare på snorking.. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorking er helt forferdelig. Bodde i 20år med pappa som snorket så bokstavelig talt hele huset rista.. He he..

 

Jeg er nå plaget med en mann som skravler høyt i søvne jeg da, hver natt. Litt underholdende kan det også være, for det kommer mye rart ut av den munnen der om natta. Hi.. hi :) Han gjorde også mye rart i søvne før, men nå har det stoppet med snakkingen. Har våkna av at han har vært sint på noe eller noen og jeg da han har banna og kjefta på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt første legetime og jeg da. Må si jeg gleder meg til den første kontrollen:) Har time 30mars. Da er jeg vel nesten 9uker vil jeg tro. Eneste jeg gruer meg til er å ta GU. Har nemlig GU skrekk. Sist gang jeg tok det var legen hardhendt og det gjorde ganske vondt. (sjokk). Er en stund siden sist GU, så jeg må vel. Greit å få det overstått. Grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei det er ike noe spes og gå på gu. men er du ikke fornøyd med legen din så kan han jo evt. hendvende deg til jordmor med engang. hvis ikke kan du jo si at du synes han er hardhendt og be han være litt mer forsiktig. skal forresten ha første legetime samme dag som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en ny lege nå, kjenner han ikke så godt, siden jeg bare har vært hos han en gang før. Han hardhendte jeg tok GU hos sist er pernsjonert nå. Skal spørre han nye om han kan være litt forsiktig med meg siden jeg er litt redd (flau). Men ellers er det kjempe spennende med første legetime :) Artig med legetime samme dag. Jeg skal dit kl 10.20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Helga mi skal gå til å slappe av hjemme. Kanskje en tur på besøk til søster, men mest av alt slappe av. Min mann både snorker og snakker i søvne. Det ble sagt til meg en gang at jeg skulle smatte høyt når mannen snorker, det skulle hjelpe. Har prøvd, men ikke særlig vellykket. Kan ha noe med at jeg ser meg selv i fugleperspektiv når jeg sitter i senga å smatter høyt midt på natta, klarer ikke helt å fullføre da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :-)

Skal prøve å få lest litt til eksamen jeg har på mandag, men med en samboer som jobber hele helga blir jeg "alenemor" for snuppa på 3,5 år, så det blir vel så som så med lesinga.. Ellers blir det nok en tur i svømmehallen i morgen og kanskje spise middag på kafè, må jo kose oss litt også :-)

 

Formen er nesten på topp, er usedvanlig trøtt, har ømme pupper og JA - konstant sulten! Forrige gang gikk jeg ned 8 kg i begynnelsen av sv.skapet pga. kvalme og oppkast... Det begynte riktignok ikke før i slutten av uke 7, er 6+1 i dag så har ikke tatt gleden heeelt på forskudd enda - men nesten - klarer meg FINT uten å være kvalm ja! ;-)

 

De gangene jeg våkner av snorkinga til samboeren, holder jeg han for nesa til han slutter - effektivt, men blir gjerne slitsomt i lengden om det er hver natt.. Det er tross alt sjelden han snorker så jeg ikke får sove!

 

Ha en fin helg alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei surremor. bra det da. jeg går hos en kvinnelig lege og ho er heldigvis forsiktig :) jeg har time 8.30 jeg.. håper ho finner ut hvor langt jeg er på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...