RockMyWorld Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 I dag har jeg fått sånn PANG smerter bak der. Både når jeg har reist meg, satt meg og bare når jeg har stått. Akkurat som om slags avlangt stikk (litt rar forklaring). Noen som vet hva det kan være?
RockMyWorld Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Nei nei nei, det har jeg ikke tid til:-) Men det er jo bare vondt innimellom. FÅr vel se det an
m den lille Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 hihi, måtte bare le når jeg så det svaret ditt... Bestill time hos lege og få en henvisning til fysioterapeut, evt gå og se en akkupunktør. Så kan du finne ut av ting fortest mulig, evt forbedre det, eller bare slappe av og la noen jobbe med kroppen din. Vondt innimellom er likevel vondt - finn ut av ting FØR de blir verre. (snakker av erfaring - ikke i forbindelse m graviditet, men m ryggskade. Mye som kan bli bedre fortere om man tar det seriøst med en gang.) Lykke til!
mamma bing Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 generelle råd: gå med små skritt. løft med bena ikke ryggen. ikke bær barn på ene hofta. ikke bruk høyhælte sko. tren styrke for bekken og rygg. pilates anbefales! lykke til!
mamma bing Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 også er det helt feil å bli passiv. jeg får bekkenløsningssmerter når jeg har sittet lenge i ro! ikke når jeg har vært aktiv!
RockMyWorld Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg som er helt frisk og fin da:-) Jaja, får se det an, deler kontor med bare fysioteralpeuter, så skal få noen til å se på meg om det ikke gir seg. Satser på at det skyldes et stakkars forsøk på sex i går - kanskje jeg er stiv (?!?!?! hihi-hehe) Takk for svar jenter.
Charlo Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 hei Elisabeth! Akkurat det samme skjedde med meg for to dager siden. Og jeg er også superfrisk, har veldig mye å gjøre, og er veldig glad i jobben min. Så å bli sykmeldt er helt uaktuelt :-) Jeg ble bekymra da jeg leste det, og har prøvd å være forsiktig siden, leste masse på nettet om hva som kunne forverre... Så jeg beveger meg, for det er bra, men passer på at det ikke blir for mye ujevn belastning på beina osv. Går ikke lenger trappene opp i 5. og slikt. Og i tillegg, den dagen jeg var verst, gikk jeg på yoga, og etterpå var jeg nesten helt fin! Så jeg skal være flink pike og gjøre yogaøvelsene mine, om ikke hver dag, så i hvertfall annenhver. Lykke til! Håper det ordner seg for deg. Jeg har forresten samme termin som deg, fin dato :-)
RockMyWorld Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2007 Hei Charlo....enda flere med tidenes kuleste termindato:-) Takk for svar, jeg vet vi har yoga på treningssenteret mitt her, så skal prøve det en dag til uka. Høres jo morsomt ut og!!!! Jeg har en veldig aktiv jobb, er i bevegelse hele dagen, så det er vel bra da. Har hele tiden trodd at jeg kunne kjøre på som før, men det kan vel hende man må ta visse hensyn etterhvert. Jeg gjør alt alt alt for å jobbe frem til babyen kommer - elsker jobben min:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå