Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 hei hei! jeg er 12+3 og har jaggu meg fått mage jeg... sånn at folk kan se det.. er mitt første barn. Har lagt på meg en ca 3-4 kg og det er magen stort sett hihi... det er litt gøy syntes jeg.. magen min kom så fort.. er ganske slank i utgangspunktet, en del som sier at det er derfor.. noen flere som har fått mage tidlig???
VinterSol+2 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 hehe, det kan være hormoner også, så ikke bli redd om magen plutselig forsvinner! Folk er forskjellige, men jeg hadde det på samme måte.. allerede i uke 8 kunne venninnene mine se det, og gjettet at jeg var gravid uten at jeg sa noe... og i uke 14 var magen heelt borte! såå skuffa! Men så, i uke 18-19, sa det popp, og en dag hadde jeg mage igjen.. hehe. og da kom den for å bli gitt! Har ikke fått svæær mage enda, men en skikkelig kule på magen.. men KOS deg med den magen du har. Noen mennesker får tidlig mage også! Har noe med plassen i bekkenet ditt å gjøre!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 he he..ja d kan jo hende.. hadde mage uke 6 -7 -8 og men d var bare luft, he he... men gjør meg ikke noe om den roer ned litt og.. sa jo tross alt vokse ganske mange uker til he he.. heldi som er kommet så langt du
VinterSol+2 Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 men du det kommer til å gå sååå fort! Andre trimester er mye raskere enn 1.trim!! Men jeg må si jeg syns det er lenge igjen enda jeg! har 111 dager igjen... det er jo såå lenge til.. Vær glad for den magen du har du! Har jo så masse å glede deg til fremover! Magen som vokser, de første sparkene... er jo en kjempespennende tid! Er du i god form ellers eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå