frida76 Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Vi har en på to¨år, og en som kommer nå (termin for to dager siden). Jeg trodde at så lenge man fullammer, er det liten fare forbundet med syden hvis man reiser til et sted med god hygiene og ikke altfor vamrt. Men så sa en jeg kjenner at man ikke bør reise ut av skandinavia de første to årene. Og vi som hadde satset på slutten av mai, med en på to og en på to måneder... Noen som har erfaringer eller kunneskap på området? Vil så veldig gjerne ha en ferie å se fram til, men seff ikke hvis det er uansvarlig... Klem
Kæmma og trultene Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Vi reiste til Praha da vesla var 2 mnd og til Kanariøyene da hun var 8 mnd. Ingen av gangene sa HS eller noen andre at vi ikke burde reise ut av Skandinavia!? Til tropiske strøk sier de vel at man skal være mer forsiktig, men.... Hvor skal dere reise da? Å se frem til en ferie er nesten like gøy som å reise =)
guttebebis 08.11 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Trodde ikke det var så farlig men.. Er jo veldig mange som reiser til syden med småbarn! Tenker mere på varmen da.. Så det er ikke uforsvarlig! :-) For den du ammer er jo det bedre enn hvis han ikke gjorde det liksom, for det er jo helt hygienisk.. Melka er jo fersk og god! De fleste stedene i syden har kjempe god hygiene, de lever jo av oss turistene, så det er jo nesten som hjemme..
Hemmeline Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg trodde bare det var til eksotiske strøk man ikke skulle reise med småbarn... tror du trygt kan reise til syden. God tur!
frida76 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2007 Men så deilig å høre! Da blir det nok tur! Så gjenstår det bare å se om det blir hellas, kanariøyene, portugal..... å god ting å begynne å glede seg til. enig med en av dere over at å glede seg er halve moroa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå