Gå til innhold

Hun sparker så sinnsykt langt nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes jo helt rart ut...magen er veldig lav denne gangen, og jeg kjenner spark helt ned i underlivet jo...kjennes av og til ut som om det skal komme en fot ut der nede...

Morkaken min ligger visstnok langt nede og over livmormunnen - er det derfor magen min er så lav kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjør også d. Sparker meg midt i "knetta" kjennes d ut som, eller i blæra... Auauau...

Hjelper ofte å snu litt på meg da, så treffer den et annet sted :)

Jeg har morkaka helt i toppen jeg...

Hva mener du med lav mage, er den langt nede eller "flat" :)

SF-målet mitt lå akkurat på streken nå i uke 24. (Er 24+3 i dag)

Skrevet

Ikke så mye i blæren jeg kjenner det, men foran på magen...heeelt nede...helt rart. Da jeg gikk gravid sist hadde jeg høy mage, så det kjentes helt annerledes ut...

Med lav mage mener jeg at den er langt nede...flat er den absolutt ikke;o) Målte sf da jeg var 15 uker, og det var da på 15 cm...over det grønne skraverte feltet...

Skrevet

Vi får vel bare være glade for at dem ikke hamrer løs på ribbena våre :))) Den tiden kommer kanskje og, selv om jeg faktisk ikke har opplevd d med de to første...

Var "stormaga" d ja :)

Min mage har vært temmelig lik med alle tre såvidt jeg husker da. Ikke så stor, og "langt inn". Ikke høy, ikke lav, mer midt på :)

Skrevet

hehe, min har en tendens til å snu seg og sparke nedover (og da gjerne midt i blæra) når jeg er skikkelig tissetrengt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...