Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Fikk en veldig nyttig link av en venninne: http://www.royken.kirken.no/tekstsider.cfm?text_id=24732 Her kan man høre på forskjellige alternativer )
pandabjørn Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 tusen takk for linken der var det mange å velge mellom hva skal dere ha??
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror faktisk vi skal ha den "vanlige" - Here comes the bride - sangen
pandabjørn Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 hehe ja melodien tji så er det salmene som står for tur...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Ja.... Det er ikke fullt så enkelt synes jeg... Men den som heter "Å leva det er å elska" har jeg tenkt på. Problemet er bare at jeg var i begravelse for litt siden til sønnen til noen venner av mine foreldre, og der spilte de den... Og dette paret kommer i vårt bryllup! Jeg må avklare med dem først om de klarer den salmen i kirken - jeg vil jo ikke at de skal få vonde følelser heller!
pandabjørn Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 ja kanskje best å høre med de først, kan jo hende de tenker tilbake hvis dere spiller den synes kjærlighet fra gud er fin jeg.. så er det 2 sanger til jeg må ha hvis det er 3 sanger da??
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Det er vel to eller tre som er normalt ja. På den linken jeg la inn sto det vel at man skal ha to salmer. Den tredje sto det "salme, eller alternativ musikk" tror jeg. Jeg har også tenkt på Kjærlighet fra Gud )
pandabjørn Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 det står også sluttningsalme i punkt 11 så da kan det blir 4 salmer når skal dere gifte dere da? vi har god tid skal ikke gifte oss før 28 juni 2008 hehe
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Vi gifter oss 2. juni i år, så det er ikke så lenge til. Bryllupsnervene begynner å kjennes ganske bra nå ja...! Men jeg gleder meg veldig. Har i alle fall aldri tvilt på at jeg gifter meg med rett person ) Jeg kan jo komme med erfaringer etter vårt bryllup jeg da ;o)
pandabjørn Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 ja det må du gjøre ) huff får nesten tårer når jeg hører på kirkemusikken...har lasta ned alle sammen sånn at jeg kan høre på de senere.. har du alt i box nå da??
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 ...alt i box?? Neeeei.... gulp! Vi må sende ut invitasjoner (det skjer veldig snart, må bare få litt hjelp med teksten så sendes det til trykkeri (har fått rabatt der pga bekjente... hihi). Ellers mangler jeg følgende: * Blomster, inkl brudebukett * Undertøy * Bil til og fra kirken * Program i kirken (det skal vi jo ta med presten nærmere datoen) ...sikkert mer også ) Men nå skal det sies at jeg jobber best under press, så dette går nok veldig fint! Også har jeg en veldig søt mamma som synes det er veldig koselig å hjelpe til, og det er jeg selvfølgelig veldig glad for. Kan ikke helt fatte at det er min tur til å gifte meg. Gleder meg som et barn! Á pro pos barn - gleder meg til å få det også. Vi skal guffe på etter bryllupet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå