Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Huff.. Nå er jeg lei! På dagtid når jeg ser babyen ved siden av meg går det bra,men så fort vi skal trille tur eller gå å legge oss for natten får jeg kjempeangst for at noe skal skje med babyen.Er livredd for krybbedød og føler at det er typisk min uflaks om det skulle skje med oss,selv om jeg vet det bare er 14 av 60.000 det skjer med eller noe sånt. Jeg klarer ikke å kose meg på trilleturene,men går hele tiden og sjekker at han puster.Siden jeg ikke kan se brystkassa hans under dyna får jeg hetta hvis han ikke rører på munnen når jeg er borti han. Gleder meg til han er 1 år så jeg kan slappe av. Huff er det bare meg som har det slik? Prøver så godt jeg kan å slappe av,men er vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Du er ikke alene, nei! Selv om all statistikken tilsier at sjansen er uhyre liten for at det verste skulle skje, ligger tanken der i bakhodet nesten hele tiden. Trilleturene går greit. Jeg er mest bekymret om natta da vi sover alle sammen. Jeg forsøker å slappe av og tvinger meg til å la være å ha på vekkerklokke om natta for å sjekke gullet. Må tenke at om det skulle skje, er det allikevel lite jeg kan gjøre. I barselkretsen er det bare fryd og gammen, og jeg tenker av og til at et eller annet må skje en av oss, og at det ville jo være typisk om dette "et eller annet" skjedde vesle vennen min. Huff, slitsomt å ha en overarbeidet/overbekymret hjerne!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Krybbedød er noe jeg aldri har vært eller er redd for egentlig, men det jeg er redd for er at et av barna mine skal bli alvorlig syke.... har jo blitt lettere hysterisk etter å ha vært 2 mnd i praksis på barneavdeling på et større sykehus huff og fy!!! Så jeg skjønner godt hvordan du har det og føler................. Det er fryktelig slitsomt, men det går vel over etterhvert tenker jeg da : )
Hemmeline Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg også har blitt så redd for krybbedød, og sover nå veldig dårlig om natta fordi jeg sjekker tulla så ofte. Idag har gått til investering av babysense, så håper det vil hjelpe på nattesøvnen. Ellers så sjekker jeg tulla veldig ofte, både når vi er på trilletur og når hun sover på dagtid. Jeg var ikke så ille når hun ble født, men kjenner jeg blir verre og verre jeg. Nå er hun 3 mnd'er...håper nå jeg klarer å slappe av igjen snart. Veldig slitsomt å være så bekymret hele tiden!
dione Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Babysense er et flott kjøp om du bekymrer deg veldig:-) Vi kjøpte det, og det var meget velbrukte kroner! Jeg har sovet godt om natten siden vi fikk babysense! Og nei, du er nok hverken hysterisk eller unormal:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå