Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 om morgenen synes jeg nesten jeg ikke har noe mage i det hele tatt(ser liten forskjell fra før jeg ble gravid), men utpå dagen så buler den ut, og også helt frem til jeg legger meg!...hvorfor det da? er det vanlig?
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Tjaaa.... Nå har jeg ganske mye mage, og har hatt det lenge. (er også i uke 24) Men når jeg ikke er gravid, er jeg så slank å fin på morgenen, mens ut på dagen kommer skavankene fram :-D. Kan det være luft og vann, og at vi spiser en del og det tar jo plass og utvider litt?
VinterSol+2 Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 helt normalt:) I løpet av dagen spiser du, produserer gass, og kanskje babyen legger seg litt annerledes til. Du skal se at en dag så våkner du og magen har "poppet ut" i løpet av natten. mange som beskriver det sånn! Hvor stor magen er når osv, kommer veldig an på hvor god plass du har i bekkenet ditt osv, så om du har liten mage betyr det mest sannsynlig at du har god plass, og det vil si at du har et "godt fødebekken" så det skal du være veldig glad for! Titt på animasjonen på www.babyverden.no, så skal du se at din mage nok tipper over en dag den og.. hehe
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Sånn er jeg også. Fremdeles "liten mage", SF-målet lå akkurat på streken denne uka. Den trenger ikke poppe ut heller, noen bærer bebisene sine langt inn. Jeg gjør d, gjorde d i hvertfall med de to første. Veldig greit å slippe å bli så framtung i grunn. Såvidt jeg trenger mamma-bukser også... Ikke bekymre deg for d du
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har det også sånn og jeg er enda lengre enn deg. Har termin 10 juni. Jeg har selvfølgelig mage men det er mange folk som ikke reagerer på at jeg er gravid. Og om morgenen, når jeg sitter, har på meg utejakke osv så blir den litt borte. Jeg ligger i nederste sjiktet av normalen på helsekortet, men alt er visst bra og jeg har en aktiv jente i magen. Men det er nå sånn at jeg har lyst på større mage for jeg vil jo at alle skal se at jeg er gravid. Men det kommer nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå