Gå til innhold

Hei jenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken test liker dere best?? Jeg synes at det er best med clearblue men vet dere om de forskjellige testene er like følsomme eller hvem er i så fall mest følsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clear blue er den mest følsomme syns jeg, men jeg har ofte sett mange skyggestreker på de selv om de har vært negative og. Eller så liker jeg best Clear blue digital. Da slipper du å tolke skyggestreker og du får svaret svart på hvit :)

Det som er synd er at ingen apoteker rundt her selger den lenger:( Alle her selger kun qr, som jeg testet postitvt på denne gangen. Den slår ut senere enn cb, men har aldri sett skyggestreker på den kun blenda hvite hvis de har vært negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har kun brukt clear blue og den gjorde det den skulle, negativ når jeg ikke hadde spire i magen og helt klart positiv når den satt! De fleste jeg kjenner har også forholdt seg til clear blue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte en test fra apoteket som het new generation(rosa pakning)... en strek er negativ og to streker når man er gravid:-) den funket bra syns jeg og den er billigere enn mange andre tester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...