Gå til innhold

Noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har prøvd lenge (2,5) år med flere skuffelser underveis. Nå føles det som om jeg er gravid. Tok en graviditetstest (clear blue) onsdag ettermiddag (ikke morgenurin) men oppdaget at jeg hadde blod i papiret. La fra meg testen i et skap for trodde ikke at jeg var gravid likevel siden jeg hadde blødd. Det var bare svak blødning eller av og til litt mellomlyst blod ikke mer enn sånn man har helt i starten av første dag av en mens. Siden jeg ikke blødde mye likevel kom jeg på på kvelden at jeg hadde glemt å se på testen. Jeg fikk nærmest sjokk, for der var det et klart kryss. Vet at man ikke skal se på testens resultat detter så så lenge fordi bla bla bla, men har vært kvalm og måttet ta graviscon 2 ganger disse to dagene og har litt ømme pupper. Er ikke hysterisk eller noe sånn i forhold til å bli gravid, for vi tar det bare sånn det kommer. Jeg blør heller ikke mer lenger så det var kun svakt i underkant av 2 døgn. Kan det være en implantasjonsblødning? Det stemmer i så fall ganske godt i forhold til siste mens første dag og sex... Huff, jeg bare skravler nå. Kanskje jeg prøver å kjøpe en ny test. Er bare så kvalm at jeg ikke vet om jeg orker å kjøre ut nå. Håper noen har noen svar. Signerer med anonym, for synes det er litt ekkelt hvis om atte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som sånn jeg var den gangen jeg ble gravid nå. Jeg var kvalm og rapet sure oppsøt. Testet skyggestrek dagen før IKM. Dagen etter IKM så testet jeg positivt, svak med dog synlig. Jeg begynte og blø litt også på kvelden og dagen etter. Da blødde jeg som i begynnelsen av vanlig mens og var da urolig for at jeg ikke var gravid allikevel. Spesielt siden blødningen kom rundt mens tider. Den varte bare et par dager. Men nå en uke etter testet jeg hos legen og den var klart positiv der også, så jeg er da gravid:) Legen sa at blødningene kunne komme av at kroppen ikke var helt innstilt på mens slutt at det kunne blødningen være. Jeg er 5+5uker idag:) Siden du ikke har vondt og blør mye er det heller ikke noe å uroe seg for. Du kunne jo tatt en ny test. Da anbefaler jeg den digitale cb. Der står det svart på hvitt ;) Jeg vil allikevel tro du er gravid jeg. En strek er en strek uansett. Så jeg drister meg fram og sier gratulerer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Ja jeg begynte å blø 3 dager, kanskje 4 dager før forventet ikm så kanskje du har rett. Jeg prøver en ny test i dag jeg da. Da er det akkurat 2 dager siden sist og da bør det være et kryss.... hvis om atte.... håpe håpe...... Jeg løper nå. Skrævle i ettermiddag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne det ;) Du må komme med oppdatering:) Nå er jeg jaggu spent. Krysser fingre for deg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, den neste testen var svakere, men har legetime nå i ettermiddag. Fortsatt litt symptomer men vet ikke helt jeg. Skriver etter legetimen... Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...