Gå til innhold

Reklame


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

detter er ikke reklamering, men en mulighet til å fortelle andre småbarnsmødre om en mulighet til å komme seg ut å tjene penger en kveld i uken f.eks.Trodde dette var et sted hvor vi kunne dele erfaringer med så mangt sammen, og dette har jeg da lyst til å dele med flere. Ha en fin dag til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig. Du har reklamert siden første innlegg, skjønner godt at du har fått en del pes her inne pga det. Det lyser jo reklame for eget firma lang vei. Hadde tenkt å ikke blande meg inn men nå klarer jeg ikke la være mer.

 

Særlig seriøst får du det heller ikke til å virke, du svarer jo nesten ikke de få du har fått på kroken. Nei, må si du har satt dette selskapet i et dårligere lys nå, så hvis du ikke er eier som du har påstått at du ikke er burde du gjøre de egentlige eierene en tjeneste: Gi deg med den dårlige reklamen som trekker navnet ned i søla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei......skjønner ikke at du gidder å engasjere deg i så mye i dette...er jo bare å la være å lese innleggene. Er ikke eier av dette, er heller ikke inne på siden hele tiden derfor får jeg ikke svart med en gang. Syne bare det er et bra konsept å at flere enn meg skal ha muligheten til å prøve seg. Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...