Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Håper ingen blir støtt av dette innlegget.Jeg er en nær venninne av atpåklatten go gutt og idag skal de ta farvel med lille stjerna si. Selv har jeg tent ett lys for han og de idag. Ord blir så fattige,men vennen jeg tenker på dere idag.Håper dere får en verdig og fin avskjed,stjerna deres er borte ,men dere skal gå alene videre. Lille jenta mi på 3 år ,spurte nettopp hvorfor jeg har tent lys ,jeg sa at idag skal en av mammas venn i kirka og ta farvel med en gutt slik vi tok farvel med bestefar.Vesla ser på meg med store øyne og sier stakkars de.Da har de de vondt idag.... Glad i deg vennen og tenker på dere nå. Du er ikke her,men jeg klemmer ditt kinn. En klem jeg sender med silkemyk vind. Åpne ett vindu,sett deg å vente... Den vinden du kjenner er klemmen jeg sendte......
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Tenner ett lys jeg også! Håper alt står bra til med dem!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/8469750 Til dere som lurer på hva som har hendt.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 En tåre renner her igjen... Tenner ett lys selv her ;o) Varme tanker til dere alle
Lille søtnos Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Å miste sitt barn må være alle foreldres mareritt, det verste som kan skje. Mine tanker går til foreldrene og øvrig familie i denne tunge stunden.
yasmina Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Tårene triller her også... Syns det er så fælt ! ingen skal måtte oppleve noe slikt. Skal tenne et lys
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Var hun mor eller mormor til barnet? Unnskyld at jeg spør, men hun er vel bare 35 år??
Hanne og jentungen Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Det er så trist når man mister sine nære. Skal tenke ekstra mye på dem i dag. Anony,: dropp den negative og dømmende tonen, dette er en kondolansetråd.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Negativ og dømmende?? Må da vel være lov å spørre? Er en offentlig side. Elles kan dere jo ta det på PM. Litt spesielt at en på 35 er mormor vel? Barn får barn...
Lille søtnos Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Det er lov å spørre, men det er unødvendig i en så alvorlig sak. Ikke har du noe med at noen velger å få i tidlig eller sen alder heller.
♥sjiga♥ Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 kjenner deg ikke, husker nicket ditt. men slikt er alltid vondt har tent et lys for dere også. dere måt ta vare på hverandre i denne tunge stunden. til alle ikke svar denne anonyme ikke la han\henne få ødelegge denne tråden.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Vær så snill å bruk den andre tråden på skravla..denne vil jeg ikke gi henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå