Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Begynte med smaksprøver når hun var ca.5 mnd, oppe i full porsjon ved 6 mnd.
Vildes Mamma Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Begynte da hun var 6 måneder minus noen dager.
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 LItt fruktmos ved 5 mnd, fordi jeg hadde hatt omgangssyke og nesten mistet melken. Måtte få i han et eller annet. Grøt begynte vi med når han var 5,5 mnd.
mie84 Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Har så lyst til å begynne med litt tynn tynn grøt snart:) Han er så intressert i hva vi spiser men legger på seg bra av bare morsmelk ennå da.. Blir tre mnd i slutten av denne mnd, kansje jeg gir han litt smaksprøver da?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 du må jo selvfølgelig gjøre som du vil, men personlig syns jeg 3 måneder var fryktelig tidlig!
Mynona Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Tror ikke det er så veldig farlig om du gir bittelitt jeg da. Men det er bare noe jeg tror! Du kan jo høre med HS hva hun sier? Men en annen ting jeg ville si. Jeg gleda meg og masse til å begynne med grøt. Men nå når jeg har begynt, er det ikke så spennende lenger. Det er jo masse griseri i forhold til bare å gi melk=) Jeg begynte litt tidlig etter råd fra HS, pga stor jente, og hun mente hun hadde behov for grøt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå