Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres på 15 mnd?

Vi har prøvd å få kun en dupp på dagen kl 12, siden det passer best når hun er i barnehagen, men hun er jo helt skutt på ettermiddagen stakkar. Kunne sikkert ha lagt henne kl 18:30. Vi drøyer litt, bader og steller, legger henne kl 19:00 og må vekke henne kl 07:30. Det er ikke noe gøy når hun er så sur om ettermiddagen, ikke orker hun spise heller. Så nå skal de la henne sove tidligere og gjerne også en gang etter lunsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja...det sleit vi også med..snuppa sovkun 30 min- 1 time i bhg, og da var hun gretten og grinete da hun kom hjem kl 16. Jeg pleide å gi henne litt mat og drikke når vi kom hjem, eller i bilen...så prøvde jeg å legge henne i sengen hennes. Da slappet hun av for seg selv der inne en halv times tid. og når jeg tok henne opp igjen så var hun heldigvis blidere.. De trenger også å være for selv og slappe av kan jeg tru. De seter vi og voksne på av og til.

Men det bedrer seg etterhvert! Nå er hun mer kvikkere når hun kommer hjem. Men jeg har måttet legge henne kl seks mange ganger, og det ødelegger ikke nattsøvnen forde.

Lykke til. De venner seg til tilværelesen etterhvert;-)

Skrevet

Det er sikkert forskjell fra barn til barn hvor mye søvnbehov de har. Jenta mi er 15 mnd og sover fra 19 til 07 cirka. Så sover hun ca to timer midt på dagen. Det har hun gjort siden hun var 12 mnd.

Skrevet

hvor lenge sover barnet ved den tolvduppen da? Jenta mi er også femten mnd, og sover fra tolv-tre halv fire, så det passer jo utmerket med tanke på nattesøvnen. Hadde hun sovet mindre enn det, måtte hun nok ha hatt to dupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...