Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Gutten vår som snart er 1 mnd er rolig og fin 23 timer i døgnet.......... men mellom 21 og 22 på kvelden kaver og styrer han.......... Det slår ikke feil...... Er nesten litt komisk...... Han begynner rett etter at 21 nyhetene på Tv begynner...... Så sovner han sånn ca 22.15........ Hadde vært såå bra hvis han hadde sovnet 21 istedenfor da......... Det gjorde han nemlig også en kveld denne uka og da sovhan til 01.00.... Tror dere løsningen er å få han til å sove før 21........ tror det er luft som plager han litt, men vil han da sove seg gjennom plagene eller tror dere han vil våkne av de og da være våken ennå senere på kvelden??
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Tror det vil være lurt å legge han før han kanskje blir overtrøtt! Er vel gjærne da de begynner sånn! Om luftsmerter, så la han ligge litt naken og sprelle. Jeg brukte også hjelpe han med å skyve bena opp mot brystet flere ganger, etter det så kom det masse luft ut :-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Ja jeg har tenkt på det om at han kanskje er overtrøtt også... Får prøve å ha han i seng til 21 ikveld da........... Hvis det går så er det jo bare toppers...... Målet er å ha han i seng til kl 20 når han er mellom 3 og 4 mnd. da legger storebror seg og det er jo bare såååå deilig å ha kveldene for seg selv etter å ha hatt barn oppå seg hele dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå