Gå til innhold

Ud på tur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg syns d e litt vanskeligt å veda koss mye kler eg sga ha på gullegutten min så e 4mnd. då me sga på tur i vågnå.. Koss mye har dåkk på di? Kan tenka meg dårr e rondt 10 grader;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 mius eller pluss?

Skal ikke være så mye ute hvis det er under 10 minus, pga den kalde lufta på de små lungene.

Men ull innerst (min tåler ikke ull innerst, så hadde body og strømpebukse innerst og så ull), så en god dress og lammullsposen og ned i vognbagen, med vindrekk over. Hun har aldri vært kald. Man må prøve seg litt frem, men man kjenner jo på seg selv hvor mye man må ha på seg.

Nå er det 3 varme her, lille trulte ligger med body, strømpebukse, bukse og genser og dress i skinnposen. Sover så godt så!

Skrevet

Jeg antar du mener 10 pluss. Var ute på tur i 10 pluss og da hadde jeg henne oppi saueskinnspose, men jeg hadde kledd henne ned. Hun hadde på seg bommullsbody, strømpebukse og tynn lue pluss en ytterjakke. Hun var god og varm oppi der. I dag har jeg bytta ut posen med dyne og da må jeg nok kle henne opp litt mer.

Skrevet

Va ti pluss eg meinte ja:) Takk for svar..men e har dunpose, bør eg ta den ud nå å bare bruga dyna heller?;)

Skrevet

Tja, det kommer jo litt an på hvor varmblodig ungen din er og om det blåser. Du kan jo bare bruke dunposen, men ikke kle på ungen så enormt?

Skrevet

ja, d kan eg jo jer;) takk, men nå må me jer åss klar t cafèbesøg å barselgruppa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...