Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 ...er du her? Hvordan går d? Foruten kynnere da. Lurte litt på om den 3. fødselen din var vanskelig, er så mange som sier den er mye verre, så jeg har nesten fått litt tvangstanker på d der gitt :/
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Heisann Moniccen!! Er her innimellom ja.. Her går det sånn høvelig bra. Har nettop vært hos legen og fått sykemelding i 14 dg pga de hersens kynnerne. Skikkelig ubehagelig, har dem mye...så får nå se om de gir seg nå som jeg har fri fra jobb. Tror nok arbeidet har sitt å si...søren her kommer en til...åhhh så ekkelt..... Den 3 fødselen min var helt fin. Ingen problemer faktisk.Tror den var den greieste!! Nei fødsel nr.3 trenger du ikke tenke på. Og du har jo hatt bare "lette" fødsler, så denne går nok like fint skal du se. Hvordan går det ellers? Gubben fremdeles på havet? Har han ferie i den tiden du har termin? Skrekk og gru. Tror ikke jeg hadde klart å være uten mann i en uke engang. Ikke for at de er så arbeidsomme i hjemmet eller slikt , men de er nå gode å ha til tider...........
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Får satse på at kroppen fikser jobben like greit denne gangen Gubben er hjemme rundt terminen ja, d MÅ han være, ellers overlever jeg ikke Han har tatt fritur da, for d er egentlig hans tur å reise ut. Han er hjemme nå, reiser ut til påske igjen, tror faktisk d blir siste turen før bebisen kommer... Blir tungt når han reiser nå ja, var skikkelig sliten sist han var ute :/
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Kroppen fikser det ja!! Huff ja......jeg synes også det meste er tungt nå, og det med gubben konstant hjemme......he he he. Men nå er det jo ikke lenge før man er "kvitt" magen... Nå har vi vært ute en tur med ungene. Isen/snøen er borte på brosteinen utenfor veggen, så de har fått gått på rulleskøyter...og det var POPULÆRT!! Deilig at det begynner så smått å gå mot vår.... Nei nå dulter guttungen på meg og vil spille spill på dataen....Vi snakkes moniccen....her går det liv ellers... he he he God helg til deg og dine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå