JuliLinda Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Lurer på at jeg har begyntå få endel kynnere. De er ikke vonde, men ubehagelige. Noen som har noen gode tips for å minske dem. Jobber 100% stilling, men begynner å lure på om det ville ha vært lurt å redusere litt. Hva ville dere ha gjort?
esor Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er i samme situasjon som deg.....har termin i beg. av juni - og jeg har også endel kynnere denne gangen (har en gutt på 21 mnd). Jobber 100% men teller på knappene for hver dag om NÅR jeg skal redusere...skal til legen 20. mars -og har bestemt meg for å redusere til 60% da. Ingen som takker deg for at du jobber "tiden ut".....og det ER viktig å tenke på deg selv nå som du er gravid !!! Det blir tidsnok strevsomt når babyen kommer.......
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Heisann. Jeg plages også med masse kynnere. Jobber 100% og vel så det. Merker at magen er steinhard store deler av arbeidstiden, også etter jobb. Var hos jordmor i går og hun sa at jeg måtte sykemelde meg. Så nå skal jeg være sykemeldt i 14 dg i første omgang, for å se om det gir seg litt. Dersom det ikke gjør det må jeg inn til kontroll for å måle livmorhalsen... Håper det roer seg ned litt nå. Må jo tenke på den lille i magen. Tror det eneste som hjelper mot kynnere, er å ta det roligere i hverdagen......
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Å huffda, som dere er plaget :/ Har ikke så masse kynnere jeg, heldigvis, men har allerede redusert arb tida pga bekkenet, så d hjelper nok litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå