Gå til innhold

begyner å komme i orden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har vi funnet ringer, bryllupsreise (noe helt annet enn det vi hadde planlgt, det ble tur med fantasy på fantasy suita, og jeg får spa å vi er ikke borte fra prisessa vår mer enn et par dager :) invitasjonene burde komme iløpet av neste uke. å jeg skal til danmark å finne brudekjole (reiser den20 mars, som jeg gleder meg) jeg fant også ut at jeg antagelig har nok sprit, og cognac. skal å bestille blomstene etterpå i dag. så da mangler vi ikke så mye der heller. det eneste som stresser meg litt nå, er servitørene. (og alt samb skal ta seg av :) he he jeg er nok en kontroll freak) men jeg har jo god tid ennå, det er jo ikke før 14.juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Jeg har et innlegg lenger oppe her om hvor mye det egentlig lønner seg å kjøpe kjole i utlandet. Vet du noe om hvor mye du kan spare på å dra til Danmark? Har du sammenlignet priser på en kjole du har likt i Norge med en i Danmark?

Skrevet

hei jeg reiser ikke bare til danmark for å kjøpe brudekjole, (for det tror jeg faktisk ikke lønner seg, med tanke på alle de andre utgiftene med reisen) men fordi den ene forloveren min bor der, og da får jeg en fin liten grunn til å reise å besøke henne :) pluss at jeg får kjøpt med meg litt alkohol på veien hjem igjen :) men jeg vet at kjolene er billigere i danmark, spessielt fjord årets modeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...