Gå til innhold

ønsker meg babyfri.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg babyfri er det galt? Vi har en jente på 4 mnd og jeg elsker hun overalt....vi koser oss masse sammen.

Men føler meg depper...missfornøyd.

Flere som føler det sånn? Ønsker meg også tid med mannen min....savner at vi kan være litt alleine....uff.

Signerer med anonym...føler meg litt teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke noen som kan passe henne da? her er det maaaange som står i kø for å passe...men en mamma som ikke helt klarer å gi henne fra seg...

er uansett ikke teit å ville ha litt barnefri..;)

Skrevet

Det er helt normalt!

Er deilig å komme seg litt unna av og til og rekke å kjenne at man savner de;-)

Skrevet

Ja, spør åm der ikkje e någen så kan passa u någen timar for deg. Ha na på øvenatting sjå någen kan nåkk jer gått:) Eg har hatt an vekke, e kjempehærligt. Ikkje for at eg ikkje vil ha an rondt meg, men for å sedda av litt ti t å pleia kjærliheden litt;)

Skrevet

Jeg selv har ikke noe familie i nærheten. Mannen min har to brødre men de har to små barn hver selv og vi føler at de har mer en nok å styrre med selv...så? Har flyttet hit vi bor nå i fjor sommer....vi har veldig hyggelige naboer og sånn men klarer liksom ikke å spør de...de har tilbudt seg men greier ikke å si ja...vil ikke at de tenker dårlig om oss....

Skrevet

Off, d hørtes litt trist ud. Men takk ja t naboane då, di syns bare d e kjekt å passa små di vettu:) Åsså kose dåkk dåkk sjikkeligt i någen timar:D

Skrevet

Rolte, skjønner ikke en dritt av hva du skriver. Sorry.

Skrevet

Viss du ikkje fatte så må du faen ta lera deg norsk sjikkeligt!!!! Dette bler bare for domt asså... Ka jør du viss du treffe någen fra stavanger å di snakke t deg? spør du åm di kan snakka bokmål? Harregud...e d muligt?!

Skrevet

Jeg forstår folk fra hele landet utmerket og har godt språkøre. Det er derimot forskjell på muntlig og skriftlig språk. Jeg synes det er vanskelig å lese hva du skriver. Bokmål er et skriftspråk, ingen uttalt dialekt. Stavangersk er en dialekt, ikke noe skriftspråk. Beklager hvis du ikke liker at jeg sier dette, men slik er det bare.

Skrevet

Så bra, du klarte å svara meg. Ergo, du forstår gått ka eg skrive;)

Go helg=)

Skrevet

Hadde tenkt å svare på dette innlegget, men dette blir for teit. Hvis du ønsker svar av andre må du jo respektere at folk skriver sånn de ønsker å skrive. Så får du heller velge å overse det du ikke skjønner eller velger å ikke prøve å forstå. Hadde du svart slik dersom Rolte var en utenlandsk jente som skrev med masse skrivefeil/gebrokkent? Er dette den nye rasismen...Jeg gir meg over!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...