Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 å jeg sitter her.huset fult av ungdom,latter,minner og helt normale ting. vi gruer for morradagen,men jeg kjenner at nå er jeg klar for dette.har vært et helvete.å grunnen til det er ikke bare at lille sjerna sovna.det er mye mer.jeg håper en dag å få dele det med dere.men det er sterk kost.så hvis jeg deler det,blir jeg å spørre dere om lov først. har fått tillatelse av foreldrene ang dette. senere i dette døgnet skal vi ta farvell med lille gullet vårt.blir tøft,men på en måte fint.føler ingenting nå.helt rolig,så jeg tror jeg vil sove godt i natt.jeg har på en måte innsett at slik er det bare.vi fikk ha han i nesten 6 hærlige mnd.vi tror han kom til oss for et spesielt oppdrag. han hadde noe han skulle lære oss alle.å det gjorde han ja.den lille rakkern har satt spor.nå skal jeg jage ungdommen hjem.få litt søvn. di prater hele tia.;o) godt å høre at di kan det. skal ha en stille stund for meg selv før jeg køyer.god natt dere,og takk for at dere er her ;o) klæm
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 må skynde meg å skrive før du stikker av. ta en titt på hemmelig venn - siden, jeg har skrevet en hilsen til deg der. måtte bare si det, og siden det ikke er noen anonymknapp her, må jeg bare avsløre meg
Natteravnen* Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Kjære deg goguttklatten! Det er så trist å lese, men samtidig så deler du alt på en så fin måte med oss. Det er mange du ikkje kjenner som har grått for den lille gullklumpen. Tenker mykje på deg og din datter med familie, har sjølv ei på din gutts alder. Lykke til med morgendagen. Det krev styrke. Klem fra en moden venn.
Northernlights Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Sender deg en klem fra andre siden av dammen. Kjenner deg jo overhode ikke, men du kan tro jeg har tenkt mye på deg og dine! Det brenner lys hver kveld på peishylla. http://www.spiritisup.com/breathofheaven.html Om du orker å lese et dikt. Klemmer i natten fra
♥Snulder Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 En klem er en fattig trøst denne dagen (0= attpåklatt "en gogutt" =0).... Men får ikke gjort noe mer herifra akkurat nå. Jeg synes du er sterk! Og jeg beundrer din evne til å dele med det du tenker på og sliter med! Håper jeg en dag kan få møte deg og gi deg en ekte klem.
Trollmora Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Kjære gogutt-klatten. Jeg må bare sende deg en stor klem nå med en gang. Du virker sterk og fattet. Håper dagen i dag blir minneverdig, noe du kan gjemme i hjertet, ta frem og ha gode minner om. Selv om dagen i dag blir vanskelig høres det ut som om dere som familie tar vare på hverandre. Vern om hverandre, vis omsorg og ta i mot omsorg og. Når du er klar for det så skal vi høre på deg. Stor klem til deg i dag!
Little Miss Naughty Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Kjære (0= attpåklatt "en gogutt" =0) sender deg en klem og tenker på dere i dag. Har tent et lys for den lille. hilsen
Karomamma Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Kjære deg! Vil bare si at dere er i mine tanker i hele hele dag! Jeg har lovet å sende en god klem fra Karopappa også. Jeg har fortalt ham historien deres, håper det er er greit. Det var godt å snakke med noen om det, for jeg har tenkt veldig mye på dere. Stor og varm klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Det er godt at dere ser at lille gullet kom til dere med et spesielt oppdrag.......Lysenglene gjør det, de kommer til oss, setter dype spor og reiser videre til lyset sitt på den andre siden, klare for nye oppdrag:-) Idag er en spesiell og sterk dag, vi er med dere alle sammen............ Lys & Styrke sendes, og vi er her og venter den dagen du trenger oss vår venn:-) Og husk, Det handlar om kärlek:-) Varme klemmer fra
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Kjære vennen! Jeg synes du er så sterk og takler dette på en måte jeg aldri har sett før hos noen! Veldig fint sagt av attpåklatten over her! Har da egentlig ingenting på denne siden å gjøre men vet at du er innom her og ville bare fortelle deg at vi tenker på deg, hver dag! Og spesiellt i dag... Sender mange varme klemmer til deg og dine kjære... Og vi er her når du trenger oss:)
phantomet Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Da er dagen her, der dere skal ta avskjed med verdens nydeligste lille gutt, som kom og gjorde uslettelig inntrykk, for så å dra igjen. Men som du selv sier, og som Attpåklatten bekrefter, så har han hatt et viktig oppdrag og satt spor som aldri vil slettes. En nydelig engel har tatt bolig på sitt magiske sted, og han vil alltid følge med dere..både i hjertene, tankene og de kjærlige handlingene dere gjør i framtiden. Han delte sitt lys med dere en kort stund, men lyset fortsetter å brenne selv om han dro fra dere. De varmeste tanker og medfølelse
Tiggywinkle Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Kommer til å tenke på dere i dag. Det blir nok tøft for dere, men samtidig tror jeg at dere komme til å finne en ro. Med en visshet om at den lille engelen våker over dere. Ta godt vare på hverandre. Klem
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Ser på lyset jeg har tent å tenker på hva dere snart skal gjennom nå.Håper det blir en vakker og stille avskjed. Helt ærlig vennen ,er helt tom idag.Tenker bare på dere. Koseknuseklem vennen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 Denne dagen blir rar, på en måte fin, på en annen grusom.... Men i dag blir en slags bekreftelse på hva som har hendt..... Ofte blir den tiden fra dødsfall til begravelse et slags vakum.... Det er fra og med i dag at deres liv må gå videre, dere har på en måte satt deres liv på hold. Nå vil det bli "enklere" å komme i gang med sorgprosessen, og den må man desverre igjennom.... Men det virker på meg som om du er en oppegående og reflektert dame, men det virker som om du drar mye av lasset......... Så du må bare bruke oss, et sted må det være lov å være svak..... Tenker på dere i dag og i dagene som kommer.. En klem til dere alle fra oss her.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Kjære dere, det er nå..... fy søren - for en helt ufattelig tanke... man skal da ikke være nødt til å kysse små små nydelige nye mennesker farvel.... Det stemmer ikke, jeg får det ikke til å stemme. Jeg er kvalm og trist, det rører ved meg, og hjertet mitt og hjernen... " ...Men lær meg fremfor alt å kjenne din grenseløse kjærlighet. Den som kan tusen stjerner tenne, når lykkens sol for meg går ned. Den tørrer tåren som den skapte, og leger såret som den slo. Dens vei går gjennom det vi tapte, den gir oss mere enn den tok." Jeg håper dagen i dag gir dere noe, at et farvel til lillegutten deres vil være et velkommen til noe annet.... Jeg tenker på dere og ønsker dere alt godt! klem fra
Maud Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 Dette er toff lesning. Det er godt at dere har hverandre og kan staa sammen i den vanskelige tiden. Ingen foreldre og ingen besteforeldre burde maatte gaa gjennom det dere gaar gjennom akkurat naa. Paa en eller annen merkelig maate finner vi ofte mer styrke enn det vi trodde vi hadde. Vi mestrer stort sett de utfordringene livet stiller oss overfor. Sender en varm klem til deg og dine som naa er i ferd med aa si farvel til den lille vakre gutten.
Superlis Skrevet 9. mars 2007 #19 Skrevet 9. mars 2007 Tenker veldig i dag,er så trist,klarer ikke og tenke tanken helt ut,det river og sliter i hjertet,ingen skulle oppleve slike ting!! Dessverre er det slik at døden er en del av livet...men hvorfor slike små..han var nok en liten engel som du sier..vil følge dere og passe på dere resten av livet..håper dagen i dag ble fin,at dere fikk ta et fint farvel. Lykke til videre..er her for deg! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå