Gå til innhold

Andre som bor langt fra sykehuset og ikke har bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på hvordan jeg skal komme meg til sykehuset når det er tid for å føde liksom.. Bor vel halvannen-to timers kjøring fra sykehuset. og stakkars meg hvis det er rushtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Simsala.

Når jeg ventet nr 2 var jeg omtrent i samme situasjon. Vi hadde ikke mer en en times kjøretur og dette var i 1995. Vi fikk en eller annen "henvisning" fra legen og kunne ta gratis drosje til fødsel og etter barsel tide. Vet ikke om det er sånn fremdeles. Ellers ville jeg spurt JM (hvis du går hos en) om det er mulig å kontakte henne og få følge hvis det ser ut til at dere får litt dårlig tid :o)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har tilsammen nesten en time kjøring + en time ferge. Ikke så fristende med bomtur ihvertfall! På natten vil det bli ambulansebåt. Det jeg virkelig håper på, er at det er rolig sjø når det hele setter igang. Men ifølge værmeldinga vil det bli veldig mye vind i helga, og jeg er allerede 8 dager på overtid...

Skrevet

hm, får høre med jordmor neste gang hva de som bor her pleier å gjøre. Jeg er jo neppe førstemann her på stedet uten bil som må føde. Blir mer og mer redd for å måtte føde i taxi merker jeg. Blir det bomtur kommer jeg bare til å nekte å dra hjem eller noe. Kanskje vi burde ta med telt:) haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...