Gå til innhold

Siste dag i frihet...;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, i morgen har jeg siste dag av permisjonen min og mandag er det på med drakten (hm...hvis jeg finner en som ikke har krympet såååå fælt da...?) og sminken, opp med håret, kysse lille Leo og Gummismannen adjø og så sette kursen mot kontoret!

Gleder meg egentlig til å komme i gang med jobben, men samtidig er det trist å tenke på at morgendagen er absolutt siste dag av min siste fødselspermisjon.. En æra som babymamma er virkelig forbi!

Dermed blir det ekstra viktig å virkelig nyte siste dag i fulle drag. Så i morgen skal vi til byen. Først skal håret fikses, kanskje blir det litt tid til shopping og ganske så sikkert så skal vi nyte en eksklusiv lunsjdate med Måka og Phantomet. Jippy!!!!!! Favorittsyslene sammen med favorittpersonene våre - Tror både Leo og mamma får en fin, fin dag før alvoret setter inn ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gleder oss til imorgen vi også. Som jeg skrev et annet sted, så er det litt vemodig at våre faste dater utgår, til fordel for noe så hverdagslig som jobb...*smiler tappert*

Men imorgen skal vi klare å ha det hyggelig likevel.

Klem klem

Skrevet

Arbeidsantrekk har en lei tendens til å krympe når de blir liggende ubrukt over tid ;=) Kos dere riktig godt denne helgen før stria begynner til mandagen!

Skrevet

Kos deg med phantomet og småttisene i dag!! (bare litt misunnelig....)

Kanskje du skal introdusere en ny trend på jobben - joggings og tøyelige koseklær?

Skrevet

Kos dere påden siste "frihetsdagen" :o)

Hvis kontordrakten har krympa så er jo det en kjempefin anledning til å shoppe!

.....av egen erfaring så blir det litt snaut med tid når friheten som hjemmemamma er over; så shop till you drop!

Skrevet

Ha ha, der sa du det Trollmora!

Hvis jeg skal ha noe nye klær, innebærer det en halvtimes løping på Storo Shopping rett før stengetid klokka 21...

Skrevet

Ha en flott dag og kos dere alle sammen.

Vi setter kursen mot det blide sørland og svigers om noen timer.

Så forhåpentligvis får mannen og jeg både shoppet og tatt oss et kafebesøk i fred og ro i morgen.

Det skal bli deilig:-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du har tid til å begynne å jobbe :-) Jeg hadde nok ikke klart å presse inn en åttetimers arbeidsdag midt blandt reising og luncher og barseltreff og telefoner.... Det går ikke det vettu, så da blir jeg hjemme et år til ;-)

Kos deg i dag, og i helgen, så blir det helt sikkert deilig å ha på seg både sminke og drakt skal du se... Finke fine gummisen!!!!

Jeg heier!

klem fra

Skrevet

Lykke til,håper du har en skikkelig kose dag i dag!!! Er litt vedmodig når permisjonen er over,men det er faktisk litt godt og jobbe også,må nok bare innrømme det......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...