♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg er 14 fullgåtte uker imorgen å begynner å få fælt vondt i ryggen.. Noen fler rundt min uke som har det?? Hører noen er ferdige med det rundt uke 12, men jeg får det visst nå..Skal til legen imorgen.
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har hatt vondt i ryggen omtrent de siste to månedene og jeg er kommet nøyaktig like langt som deg ser det ut som.... Jeg er litt usikker selv på hva det kan komme av..... men merker at jeg bekymrer meg mer for tiden og holdningen har også endret seg siden jeg ble gravid. Står på en annen måte, går på en annen måte... Blir spennende å høre hva legen mener da? :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Legen mente jeg var stiv og at det ikke hadde så mye med svangerskapet å gjøre.. Men at jeg måtte gjøre noen øvelser for å se om det ble bedre.. Så hvis det ikke ble bedre etter 10 uker så skulle jeg komme igjen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå