Gå til innhold

finner ingen fine sko jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har dere kjøpt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i butikken når jeg kjøpte kjole, de bare sa hvilke jeg skulle ha til de...hehe like greit, for jeg bare vima rundt uansett. Men de er lekre:)

Skrevet

jeg kjøpte mine på grændsen sko i oslo. der har de stort utvalg av brudesko...

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Bianco faktisk.

Kjempe fine, og passet perfekt til kjolen min;)

Skrevet

Kjøpte mine på DinSko.

De kostet 250,- og jeg likte de kjempegodt. Passer perfekt til min kjole, var champagne/gullfarget

Skrevet

hva måtte du betale for dine på grensen sko?

Jeg skal innom der til uka nemlig :)

Skrevet

jeg betalte 800 kr... men ikke på grensen sko som i den kjeden, men den som ligger på lille grensen i oslo sentrum:)

Skrevet

Kommer nok til å kjøpe på ebay.com

Skrevet

Å! Endelig en plass med masse fine sko, mas79!

MEn er så redd for at de ikke skal passe... Hva md toll? fikk du dem til å skrive gave eller under 200 kr på pakka?

Skrevet

Hei, hadabeautifulbabyboy..

De var utrolig hjelpsomme - skulle skrive lavere verdi, dda sa jeg de ikke trengt skrive gift, og så skrev de at jeg skulle få dem i to pakker? Vet ikke helt hvordan det ender opp, kan si fra når jeg har fått dem!

Uansett, de jeg kjøpte kostet vel 50 $ + 18$ i porto, så ca.430 norske. Har sett samme skoene på norsk nettside til 1200!!!!

Ang. størrelsen, så målte jeg foten min, sende de målet, og spurte om de ville passe. Det går an å returnere dem dersom de ikke passer, og selv med den ekstra portoutgiften er de billigere enn i Norge!

Dyre, dyre Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...