Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Noen som har noen gode råd på søvnrutiner. Min lille klump er nå 6 mnd, han har vært velidg snill velidg lenge, hadde rutinene helt inne. Men så passet svigers han. Jeg spesifiserte hvordan alt fungerte,, trodde jo seg de ville følge mine "regler". men den gang ei. Det viser seg i ettertid at de har gjort alt motsatt. Kommentaren jeg fikk var " det skader jo ikke en gang her og der". Ble jo ikke noe særelig irr da..eller da det viste seg de hadde tatt han opp sent på kvelden for å leke, normalt tidspunkt for han å sove. Skulle jo nesten tro de ikke hadde hatt barn selv. Så det jeg nå trenger råd om, er hvordan få han til å sove hvertfall nesten hele natten. Jeg prøver enda som tidligere gjort, legger han halv 7, da sov han vanligvis i 6 timer, jeg ammet og han sov videre. Nå våkner han igjen rundt 9, og er da lysvåken. Er for det meste blid, men han vil jo da ikke sove igjen før nærmere 12..... Jeg prøver å ikke se på dette altfor negativt, men er jo interessert i disse rutinene da. Han begynner jo å bli ganske stor nå. Tørr jo hvertfall ikke gå bort, ha barnevakt hvis jeg får de helt inn igjen.. hehe... Håper på en liten "hjelpende hånd" .... Frustrert frue....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 det der er så irriterende:) hvorfor kan de ikkeskjønne det atrutiner er viktig, det er ikke de som må ta skrikingen de neste nettene.. mi og var slik en liten stund, husker ikke helt hvorfor det gav seg, men jeg lot hun ligge i sengen, det var mørkt, og jeg pratet ikke med hun.og jeg lot hun skrike en stund, så gikk jeg heller inn med gjevne mellomrom. og prøv og drøy legge tiden med en halv time og se om det hjelper:) håper det gir seg snart da, vet hvor irriterende det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå