Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Vi må veies sammen med ungene...hahaha Nå har du en ete-oppgave forran deg....
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Pokker! Det er ikke lov å endre reglene underveis! Kan vi få inn en dommer her?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kan fungere som dommer. Jeg er alltid saklig, korrekt og upartisk... mitt mellomnavn er Eva Joly
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Kjøper ikke den! Vi trenger en som er i stand til å se tingenes tilstand uten dine Grethe Roede-ølbriller.
selfangerkjerringa Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 kan jeg bare få snike meg inn hit litt for å takke Fertila og Dodge for å ha vært så godt som de eneste som ikke syns jeg er et mentalt ustabilt menneske som er rabiat nok til å koble en baby med et hodeplagg i nattlige omgivelser :/ takk, jenter! men så er dere tøffe også da, hehe
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Nei! Mannen til Fjertila er så stor som et fjell. Et ganske tynt fjell, men veldig høyt. Mannen min er mer som en liten haug i forhold. En kjekk haug. (???)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Hihi. Vi vet du er mentalt ustabil på alle andre måter, så det er heeeeelt greit. Velkommen i klubben. :-p
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Meeen, hmmm. Nei det glapp for meg. Haug, fjell... Ja... Nei...
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Jeg visste det var lurt å anskaffe seg en 2 meters mann.....oppfostret på kraftfor og fjellheim =)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #14 Skrevet 8. mars 2007 ka.ping daaaa... Det er ittno gæli med ei lita bomullslue... Men det ER noe galt med veldig mange brukere på DiB... (ingen nevnt ingen hverken glemt eller fornærmet)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. mars 2007 #15 Skrevet 8. mars 2007 Min falt i blandemaskina som liten, i følge seg selv. Jeg går ut fra at han mener sementblander. Men da burde han jo egentlig være ganske tung.
selfangerkjerringa Skrevet 8. mars 2007 #16 Skrevet 8. mars 2007 takk igjen, jenter jeg innrømmer glatt at det fins en mulighet for at ka-ping i virkeligheten er sprø som kjeks, men jeg er ei god mor, det kan ingen betvile Ifølge sikre kilder (3-åringen min) er jeg faktisk verdens beste mamma!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. mars 2007 #17 Skrevet 8. mars 2007 Da har du de beste referanser du kan ha
Solita 79 Skrevet 8. mars 2007 #18 Skrevet 8. mars 2007 tusen takk for morro lesning jenter. Jeg har savna dissa usaklige saklige morsomme og for noen provoserende innlegga deres fra mine dager på bim. Haha.. sitter her og ler meg skakk...:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå