Gå til innhold

Ikke bruk ditt og ikke bruk datt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt nedover siden her, og blir litt paff over kommentarer over alle ting som visstnok ikke er bra å bruke.

En må hvertfall ikke bruke a-creme og en må ikke bruke zink-salve. Andre lovpriser disse salvene. Hva og hvem skal en egentlig høre på?

*forvirret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv deg frem:) Zinksalve fungerer bra her i gården og a-creme lukter for sterkt til at jeg vil ha det på gutten min:) Unger er like forskjellige som voksne, det finnes ikke et produkt som alle er fornøyde med:)

Skrevet

Prøv deg fram sjøl, di selle uansett isje någe så e farlikt=)

Skrevet

Man må nesten bare høre på seg selv.

Jeg pleier å spørre og grave (både her inne, HS og mine venner) om alt mulig, og så finner jeg ut hvilket svar jeg liker best:-)

Når det gjelder salver og sånt, må man vel nesten bare prøve seg fram, hva som fungerer og ikke. Noen sverger til A, mens andre synes B er best.

Skrevet

Lytt til deg selv du. Jeg bruker sinksalve, men de andre er sikkert vel så gode:)

Skrevet

Vi har prøvd oss fram. sinksalve gjorde ingenting for bleieutslettet, mens a-creme har holdt det unna. Med eldstejenta virket ingen av delene, der var trikset tydeligvis å skifte bleiemerke, og etterpå har hun aldri hatt en prikk på rumpa en gang - og vi har dermed ikke brukt stelleprodukter heller...

Skrevet

Rolte; der tar du HEEEEELT feil, de selger MANGE ting som er farlig!

Skrevet

Men de er da ikke farlig i forhold til hvor farlig det er og sette seg inn i en bil!!

Synes det er lit hysteri, men natusan skal det vist være en del dårlige stoffer i men babyline er vist "best i test"

Men ingenting er nok LIVSFARLIG

Skrevet

Lille gullet mitt har en stump som ikke blir noe bedre av zink-salve når han er sår...derimot gjør olivenolje (av alle ting) susen. Barn er forskjellige ja, så man må nok bare prøve seg fram :)

Skrevet

Hør på magefølelsen din!

Men stort sett er det sikkert greit å begrense unødvendig bruk av alle kremer og kosmetikk. Det meste er i grunn unødvendig, selv om det ikke er direkte skadelig. :)

Skrevet

Dropp kremene til såre romper og bruk heller god gammeldags potetmel. Det hjelper bedre enn noe annet og er garantert ufarlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...