Gå til innhold

Er det tidlig å gå som 9 1/2 mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tuller du, klart det er tidlig om du mener gå uten støtte. Mange går ikke uten støtte før de er 14 og helt opp til 18 mndr :-)

Skrevet

Lillegutt begynte å gå denne uken. Først var det ett skritt og nå er han oppe i 5. Er så stolt. Det skal legges til at han har tatt alle stegene fra krype/åle, krabbe, stå oppreist og gå :)

Skrevet

Ooi!!! Så gøy! En venninne av meg begynte også å gå som 9 mndr gammel, og barnet til kusina til samboern min begynte å gå som 9 mndr gammel - uten støtte altså. Ellers har jeg aldri hørt om noen gå så tidlig. Den ene nevøen min tok sine første steg uten støtte 10 mndr gammel.

Skrevet

Det er i den tidlige kanten, men ikke eksepsjonelt på noen måte. Alle våre gikk skikkelig (altså dit de ville uten støtte) før de var 10 mnd og 2 av dem gjorde det før de var 9 mnd.

Skrevet

Det er veldig tidlig...gjør deg klar for stoooooor innsats med å følge etter ungen, for de skjønner ikke så mye av verdens farer i den alderen :)

Skrevet

ja det er tidlig.

selv gikk jeg da jeg var 8 mnd (helt sant)

Skrevet

tidlig og tidlig ja. som md alt annet så e barn forskjellige. Noen går ikke før de e godt over et år, mens andre e tidlig ute.

Lillebroren min begynte å gå når han var 10 mnd og var veldig stødig, mens den andre lillebroren min var ikke noe særlig tidlig ute, var godt over et år når han begynte å bli stødig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...