Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Snørra renner og hosten har bare blitt verre. Innimellom hoster han slik at han brekker seg. Ubehagelig for han stakkar. Vært veldig mye våken de siste nettene pga av dette. Hadde feber tidligere i uken men den er borte nå. Vet ikke mine armer råd. Tør nesten ikke sove. Noen som har noen gode råd og ord. Han har blitt 10 mnd nå
Expat Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Har du snakket med legen om det? Hostesaft i huset?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Nei..tenkte å ringe legen i morgen tidlig. Har dessverre ikke hostesaft. Har hevet sengen hans.Er så fælt å ligge å høre på når han begynner å hoste.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Har det akkurat slik med min 6 mnd gml jente, og det er ikke noe gøy. Har holdt på siden søndag, og i går var vi hos legen og fikk han til å lytte på henne. Han sa hun har influensa, og fikk foreskrevet Efedrin hostemikstur. Har blitt litt bedre i dag, men liker fortsatt ikke hosten hennes. Blir bekymret selv om natten. Vi har brukt saltvann eller morsmelk og dryppet nesen hennes, varm klut til å løsne slim og snørr i nesen, ammet oftere enn vanlig (trygghet, roer ned, varme, væske), bygger opp hodeenden av sengen slik at det blir lettere å puste, og mye kos og trøst. Det går som oftest over av seg selv, og blir du bekymret er det bedre å gå en gang for mye til legen. Ikke noe artig når de er så små, og blir hun ikke bedre over helgen, er det tilbake til legen for vår del.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Ring å snakk me legevakten? Men ein ting så kan jelpa e lonka vann, d jelpe jaffal litt på meg sjøl;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Minsten her har også vært plaget med litt snørr og hoste..Fikk et lite tips fra en bekjent om å gi nesedråper, mente det skulle stoppe hosten!! Prøvde og det funket..Bare et tips som funket for oss ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå