Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Burde jeg gå til legen,eller skal jeg bare se på det som en helt vanlig forkjølelse?
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 dersom du har feber, bør du gå til legen. utover det, tenk på det som vanlig forkjølelse, men bruk saltvannsspray ikke nesespray, og ikke drikk hostesaft. jeg har influensa selv, og var innom legen for å utelukke lungebetennelse, da jeg hadde hatt feber og greier. men når jeg var der hadde feberen gått ned og det var ingen ulyd i lungene, og da sa han at det bare var å gå hjem, holde seg varm og slappe av. drikke varm melk med honning, osv.. god bedring da! ikke godt å være syk! *masse sympati fra en annen sjukling*
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg var veldig forkjølet forige uke.. helt tett.. Jeg gikk til legen på tirsdagen og ble sykemeldt ut uken, slik at jeg kunne være hjemme, slappe av og bare bli helt frisk..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for svar jeg har nok ikke hatt noe feber enda..har mer hosting som høres ut som bronkitt..får se litt hvordan det utvikler seg. God bedring til deg også!
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 det er akkurat den samme hosten som jeg har! hehe har ikke hatt besøk av noen fra trondheim du og? :-P hehe, sånn jeg blei smitta gitt! Pass på temperaturen bare du, og plei deg selv noen dager. om nødvendig ta noen sykemeldingsdager eller noe, så du rekker å komme deg! En blir lett syk når en går gravid, og fordi kroppen er sliten tar det lengre tid å restituere seg. håper du føler deg bedre i morgen!
Love my kidz Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Dersom du ikke har vondt noe sted er det ingen grunn til å dra til legen. Men trenger du sykmelding er det jo en annen sak, gravide bør få ekstra ro under såpass kraftig forkjølelse. Jeg var sykmeldt for forkjølelse for noen uker siden, ble frisk og følte meg i kjempefin form. Til i går... da slo det til igjen, men litt annerledes. Nå har jeg mer hodepine og hoster skikkelig. Jeg har tatt paracet mot feberen i gårkveld, og tok hostesaft nå. Fant en type som gravide kan ta, den heter Collett Guasol og er slimløsende. Får se om det har noen virkning. Det er hardt mens det står på, men så lenge du ikke har betennelse noe sted er det ikke noe legen kan gjøre for deg. Sørg for ro, drikk mye og sov mye. Dette skal gå så fint så - god bedring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå