Gå til innhold

hva for kontakt har dere med jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringer dere nårsomhelst osv?

Min gav streng beskjed om at henveldelser måtte skje i kontortiden.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker ikke med jordmor annet enn på avtalte kontroller jeg...

Er det vanlig at man ringer å spør om ting man lurer på.?

Skrevet

Jeg har kun vært til to kontroller hos henne til nå Men jeg har fått hennes kontornummer og mobilnummer. Regner med at jeg kan ringe henne når som helst innen rimlighetens grenser. At jeg kanskje ringer føden om det oppstår noe akutt om natten liksom. Men hun har vel ikke sagt noe om det igrunn...

Skrevet

bare syns det virker som noen har et veldig godt forhold til jordmoren sin, og ringer hele tiden?

Og på helsestasjonen lurte de på om jeg ville ha mobilnr osv, men jeg syns det virket litt unaturlig?

Nå snakket jeg ikke med hun som er min jordmor men en vikar etterpå, men hun mente at man ringte kontoret i kontortiden..

Skrevet

hmmm.... jeg har igrunn ikke tenkt over det jeg. Vet ikke om jeg hadde ringt henne utenom kontortid faktisk.

.....men vi har jo Bim, og da trenger man jo nesten ikke JM i det hele tatt:) Her får vi jo svar på ALT :) hi, hi, hi.....

Skrevet

Har kunn kontakt med jormor når jeg har time hoss henne...kunne tengt meg bedre kontakt med jormor men likte hun jeg hadde med 1 mann mye bedre....

Skrevet

Hei

det er vel med Jordmor som med alle andre, men ringer helst i kontortiden. Men da er det også lov å ringe dersom man lurer på noe.

Jeg har ringt min engang uten om kontroll, hun var veldig hjelpsom og søt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...