Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Da jeg kom hjem fra den utrolig slitsomme vinterferien vå - da alle fikk omgangssyke - så skrev jeg noen velvalgte ord om den stakkars syke mannen og hans form da han var syk(orket max fem min. alene med ungene osv i samme duren....) og så gikk jeg fra pc'en uten å lukke igjen...... Han kom ned fra loftet, og var uvanlig kjepphøy, og lurte på hva jeg egentlig drev med!? Han hadde lest innlegget som jeg skrev - om hvor syke og elendige menn ble når de var syke..... gjett om jeg har fått høre det senere, da? Nå husker jeg ALLTID å gå ut fra sidene her når jeg er ferdig. Han titter hvis siden står oppe, men gidder ikke gå inn og åpne selv - hehe.... c",)
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hehe.. ja.... du var vel ikke den eneste med Syk Mann innlegg i den perioden der nei!!! Føler meg litt skyldig gitt!!! Men seriøst.... vi klager jo aldri på kæra våre ellers da!!! Jeg synes mest at de får skryt her inne jeg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Skal huske på å lukke sidene, men han er bare en mann...... Sykdom slår veldig lett bena unna dem. Og så blir de sengeliggende og uffer og lurer på om noen faktisk har overlevd den forkjølelsen de har pådratt seg.
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2007 Ja, vi gjør jo egentlig det? Og den dagen jeg klagde over at han ropte meg ned igjen - så hadde han shina kjøkkenet, dekket på bordet og lagd middag mens jeg satt ved pc'en - så han hadde jo ikke akkurat ligget på latsiden heller.....litt pinlig for meg, egentlig...c",)!
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Han saken jeg bor sammen med har jammen meg nick her inne selv han.... så han kan egentlig logge på når han vil...Men han har ikke helt den store interessen av å frekventere DinBaby.com..... Dårlig med bilprat her veit dere ;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Nei da, vi kan prate bil vi... Vi har nettopp kjøpt ny bil, det er Ford og den har Sea grey farge.. Også har den sånne takrails.... også har den sånn blåtann tilkobling til handsfree og det har ikke jeg på min mobil, så nå blir det ny telefon også... Nei det var bil vi prata om ja....
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Hahaha... mer enn jeg klarer å si om bil.... Det blir sånn... Vi har også ny bil den er mørk grå og har 4 hjul....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Du kan si det sånn, har en mann som har snakket bil de siste 3mnd. og har snappet opp et utrykke her og der. Men denne er det visstnok ikke integrert GPS i så det må vi nesten kjøpe utenom.... Jeg har ikke GPS i min bil, men jeg finner da stort sett fram... (men så er jeg dame da)
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 GPS har vi!!!! Men bilen er importert fra Belgia, så det er kun byer i Belgia som er programert inn.... Og det gjør jo nytte for seg her litt høyt oppi på Romerike ;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Men kan du ikke få kjøpt kart-cd over norge da??????? Ellers får dere vel reise på ferie til Belgia, i år og neste år og året etter der.....
Karomamma Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Bil? Vi har også bil. Det er en blå stasjonsvogn. End of story.
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 vi har og bil, og så har jeg sykkel, den er rød har to hjul og trøer (ikkje motor), mangler berre sykkelvogn til Brumlen, men det får eg vel skaffe meg til våren. Bilen har fire hjul og er god og køyre, det holder for min del..... End of story , skreiv du ja, då skulle eg vel ikke ha komme med meir bilprat kanskje. Vel vel,
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 jeg vil også snakke om bil :-) vi har to, en liten rød konebil full av søppel med masse rust på seg, også har vi en svart bestefarbil som er helt fin og ryddig uten rust på seg - også har vi takluker og slikt - og GPS er med overalt hvor jeg er. GPS = geografisk påståelig surr ...." Jeg lover deg det er neste!!!!!!!!!! ...............eeeeeeeeeeehhhh.... ÅIII.... det var der borte.... he he he... vi må snu......" :-)
Karomamma Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 He he brumlemor, jeg mente "end of story" fra meg altså. Du kan bare snakke om bil for min del
Blomman Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Tru ikke gubben har fått med seg at jeg er Blomman engang hehe - og forum - nei det vet han nok knapt hva er hahahahaha
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #16 Skrevet 9. mars 2007 for min del er det vel helst store unger som er veldig nysgjerrig på kva mor gjer på dataen, ja, det skulle dei likt å vist. Så her er det berre å logge ut når eg ikkje sitt ved maskina.!!
Blomman Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 og apropos bil.... min konebil er en midnattblå saab 95 2,3 turbo med 234 hester...thihi med lys beige skinninteriør.....
♥Snulder Skrevet 9. mars 2007 #18 Skrevet 9. mars 2007 Lys beige ja.... hvordan går det sammen med is og kjeks og diverse småbarns klin da? Eller er det bare mine som får slikt i bilen???? Skamme meg?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå