*betty* Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Lurer bare på om dere smører/pudrer hudfoldene i halsen/nakken til babyene deres. Det er forferdelig vanskelig å komme til der, og det blir som regel skriking når jeg prøver... Har hørt at det er viktig å holde området tørt pga fare for sopp. Hva gjør dere?
Hanne og jentungen Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg passer på at hun alltid er tørr i valkene og når hun begynner å bli rød smører jeg med sinksalve:)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg legger ham på magen så han strekker hals og legger på talkumpudder før sengetid...Så får han bare bli sur. Heller det enn sår og med sopp:)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 jeg legger Mie på magen så hun løfter hodet, lettere å komme til mellom alle hakene da... er hun litt sår så smører jeg med sinksalve, og pudrer når det ikke er sårt. damen på apoteket sa til meg at man ikke skulle pudre der om det var sårt, viktig å få det bort med en dalve først- husker ikke hvorfor da, men det var det hun sa hvertfall:) hihih
MammaDilla Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg vasker og tørker godt hver morgen og kveld. Jeg har hørt at talkumpudder er ikke særlig gunstig å bruke på steder huden kan bli klam/svett. Pjokken min er foreløpig ikke sår i valkene, så jeg smører ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå