Bibi m/2 nå (",) Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Skal kjøpe den Emmaljunga duo combi Edge.....noen som har erfaringer eller meninger om den ?? Liker den så godt....lurer på hva andre måtte mene....positivt eller negativt...
*dragonfly* Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har såååå lyst på den, men har en simo, så da må jeg fint svelge den. Synes du har gjordt et bra valg...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Hmm....kan du ik selge vogna du har å kjøpe edge isåfall...hvis du har så lyst på dn ?? Kjekt å høre ...tror at det er en god vong...leste en annen plass at den ble litt tung som sportsvogn....men får se....
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 jeg har også bestillt dn vogna:) super vogn:) mn super dyr!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det koster....MEN man får jo 2 vogner!! Kun understellet som er det samme....og det er jo litt stilig....for etter man har brukt den Bag delen...bytter man ut den i sportsdelen ...helt ny !! =) Gleder meg til å prøve den!
*MeA* Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Vi har den etter dattera vår. Hun er nå 2 1/2 og bruker sportsvogna fortsatt. Vogna skal vi bruke når nestemann kommer også, så da kjøper vi et søskenbrett. Gleder meg faktisk til å finne frem dypvogndelen igjen. Den er fortsatt kjempe fin og understellet er genialt. En får lenger steglengde når teleskopstyret trekkes ut, perfekt for oss med lange bein. I tillegg er det veldig praktisk med at det er vendbart. Dypvogndelen har en plate i bunnen som en kan sette opp slik at barnet kan sitte i dypvogndelen også. Vi benytta oss av det så dypvogna dele ble brukt til dattera vår var ca 8 - 9 mnd! Ulempen var at vi måtte ta av hjula på understellet når vi skulle ha vogna inn i små biler (Golf og Fokus), men jeg synes ikke det oppveier for alle de supre fordelene. Lykke til med valget av vogn! (Vi har aldri angret!)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal også ha den vogna, den koster 6063,- NOK med stelleveske hos Kattis babyshop ved strømstad..(6890,-SEK) men det er uansett nesten 2.000 billigere enn i norge.. jeg skal ha den med classic understell...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 MeA - Kjekt å høre at dere er så fornøyd med vogna!! =) Hu...nå gleder jeg meg enda mer til å trille den lille rundt i vogna Ja, likte oxo godt der med at man kan vende hele håndtaket til andre siden...lettere enn å måtte ta av bagen for å snu den i vind o.l. Kjekt å høre hvertfall!! Takk for deres innsyn HI
minime<3 in belly Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal reiste til strømstad på onsdag og bestille den så jeg tror jeg vil bli veldig fornøyd... Hvilke farger skal dere ha? jeg er så usikker. jeg vet ikke kjønn
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har bestilt Pasific....den er mørk og lys blå....men når du er usikker på kjønn....men gå på www.emmaljunga.no...der kan du helt sikkert finne en farge du liker :)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Vi har kun kikket på nettet, men Emmaljunga edge duo er favoritten. Ikke for gammeldags, ikke for moderne og med mange praktiske detaljer. Synes det virker praktisk med håndtaket som kan snus UTEN og snu bagen. Har nemlig friskt i minne hvordan det var å snu baggen til lillesøstra mi (attpåderten). Dette får man visst bare på sportsunderstellet, som dessverre er litt bredere. Må finmåle bagasjerommet på V50'en før vi går til innkjøp. Tenker også på å sjekke priser i sverige, men da i Arvika og Torsby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå