Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 sitter å ser på otto jeg nå, skulle egentlig scrappe litt, men mangler litt ark så det får vente litt- står litt fast i dag også. er så sulten jeg, men finner ikke ut hva jeg skal spise.. kanskje jeg skla lage ostesmørbrød... helst vil jeg ha pannekaker, og varme kanelboller.....
Lykkelig til snart to:) Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Ser på det jeg og', og så skal jeg se på "hjerte mot hjerte" 22.30. morro!! Andreas sovnet kvart over 7, sovnet i det jeg la han ned i sengen. Sov kun på vei hjem i bilen i sta, sov jo ikke akkurat mye hos silje... Så du innlegget jeg skrev til deg? jeg vet hvem som er gravid, 99.9 % sikker, men det er hemmelig he,he...
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 så ikke det innlegget nei... men dere kan jo ikke si sånn, jeg blir jo så nysgjerrig........ hihihi, er det noen jeg vet hvem er?
Lykkelig til snart to:) Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Ja, men ingen vi er no sammen med... vet ikke om du er her ennå jeg, måtte ha en pause og se på nrk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå