Gå til innhold

Vår lue med knyting til 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde problemer med å finne lue med knyting i fjor.. og regner med det blir enda verre i år. Men kansje noen har et tips? Syns de er litt små til å ha lue uten knyting:( Eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på 2,5 og vi har luer både med å uten knyting vi.. Funker helt fint det :)

Skrevet

Har så løst på sånn skinnlue fra nøstebarn tel mi frøken, men di e svin dyr... ellers så har ho ei hue fra hm,som ho har arva som e strekk rundt nerkanten og på sian (litt dårli førklart) og knyting... super ;D Har også sett en del med knapp eller anna fæsting under haka på babyutstyrsbutikka... Ellers har æ nu ikke vært å sett etter det førr vi har arva/fått i gave så mange :D Mi har itelleg vældi lite hodet... bruka ett år i hue og e to og et halvt år... men e håplaust med hue utn knyting syns æ...

Skrevet

Jeg har Reima-lue til småen på snart 3 med knyting,han tar de bare av llers...

Skrevet

3 åringer klarer seg helt fint uten knyting. Mener nå lille meg

Skrevet

De er ikke babyer lengre.... ;-) Min treåring har begge deler, men ble veldig tøff nå når han fikk vårlue. Har brukt hjelmlue i vinter, så han ble veldig stor med den nye.

Jeg letet også etter lue med knyting i fjor, men en av de fra i forfjor passet enda så jeg gav opp... det gikk fint da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...