augustjanuar Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 biomor nekter barna sine å være sammen med faren sin. de har ikke vært hos oss på tre uker. av de tre ukene skulle de ha vært hos oss syv dager, altså den mellomest uka. og det værste med det hele er at jeg syns det har vært deilig
♥2 små gull♥ Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Nyt det så lenge det varer... skulle ønske det var meg...
ostekaka Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Ja, vi er vel alle mer eller mindre egoistiske også i forhold til våre kjære. Vi er jo mer eller mindre egoistiske også i forhold til våre barn, egne og andres. Jeg er en av dem som føler samvær kan være mildt sagt stressende, og jeg har veldig vanskelig for å slappe av når huset er fullt av mennesker. Skulle en vinterferie bli avlyst, fordi de skulle noe med sin mor, hadde jeg nok pustet litt lettet ut, gledet meg over å kunne slappe av, gjerne fått gjort litt ekstra både inne og ute, og vært lettet vi slapp fullt så lenge av de uendelige konfliktene som sliter sånn på. Du skriver også om at du føler med din mann som gråter fordi han savner dem. Det er bare å akseptere at en ikke alltid alller helst vil de samme tingene, men at en balanserer begge parters ønsker og behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå