Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har en 2-åring som er livredd for leger. Og føler jeg må gå gjennom dette med ham i detalj før kontrollen. Blir det noen vaksine?
englegull Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 vi hadde bare en samtale med helsesøster, i tillegg til veie og måle.
Expat Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Hos oss var det leke, veie og måle. Mye puslespill og pekebøker.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg om det samme i går på skravle, da svarte de fleste at det var måling og veiing, en liten legesjekk, prate litt om utviklingen osv.
Snupidupi Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Veiing og måling... legen sku lytt på ho men det strinekta ho... hylt som en stukken gris... men det va heilt vanlig sa lægen ;D Ho snakke enda om at lægen ikke får hør på dunkedunken hennes... et halvt år etter... va ikke heilt førnøyd når vi va på kontroll med lille søstra og legen sku hør på lillesøster sin dunkedunk heller... men det går sæ vel tel ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå