MomInUSA Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei alle sammen - ul er saa morsomt er det ikke? Dro paa ordinaer ul i dag, og han radiologen som tok ul var skikkelig flink til aa fortelle oss hva som foregikk, saa det var veldig greit. Maa vente paa legen for aa vite om alt er bra og om datoen endres, men etter de maalene han tok saa er visst termin rett paa - 20 juli fortsatt. Den lille jenta (med 80% sikkerhet) laa med beina sammen for det meste, men han trodde det var jente ja. Saa ikke noe tegn til at det var gutt. Saa det er litt morsomt - naa faar vi en av hver. Ellers saa var hun veldig aktiv og proevde aa snike seg unna bildene. Er bare lykkelig jeg naa! Haaper jeg ikke faar telefon fra legen om at noe er galt iallefall.... Ha en fin kveld alle sammen.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hihi....så kjekt !!! Her er det en guttebebi....så en av hver her oxo gitt =) Gratulerer!! Kjekt med Ul!!! Ha en strålende kveld du også!!
Gjest mor75 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Ååå, gleder meg til UL! Men over en måned igjen. Har to gutter fra før, så hadde vært litt kjekt med jente....... Gratulerer til deg da!! God kveld!
boble <3 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så masse:) Vi får også jente og har gutt fra før, kjempe morro ( ikke misforstå hadde blitt like glad for gutt altså) Ul er helt fantastisk!!!
MomInUSA Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Takk takk - det blir morsomt med en av hver - oensket meg ikke det ene eller andre - men det blir morsomt aa proeve begge deler da - og det er morsomt aa vite det!!! Spurte lillegutt (2) i gaar om han ville ha bror eller soester og han ville ha en soester... hihi ..
*RutIetutt* Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Grattis med vel overstått ul og prinsessen i magen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå